AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Dere ekskoner, syns dere det er gøy å bestemme over eksmannen ? Hva får dere ut av det? Min bestevenninne sitter her og gråter fordi ekskona til hennes nye samboer bestemmer over barna, hverdagen og ellers alt annet. Anonymkode: 4ffc5...985 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Du har misforstått. Voksne mennesker bestemmer over seg selv og sine barn i sine hjem. Så hvis kjæresten din sier at ekskonen bestemmer over han og barna mens de er hos han, så stemmer det ikke. At hun kommer med forslag, og at han sier ja når han sier nei, det er en annen sak. Men det er fordi han er konfliktsky. Ikke fordi ekskonen bestemmer over han. Folk må lære seg å skille mellom de to tingene. Bare vent. Når dere har vært sammen i 20 år og kompisene vil ha han ut på byn men han heller vil slappe av hjemme, så kommer han til å dra samme løgnen på deg. Får ikke lov av samboeren. Anonymkode: ab242...ba2 16
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Med mindre hun driver med trusler, utpressing, vold eller lignende. Da blir det jo selvsagt vanskeligere for far å motsi mors "ønsker" Anonymkode: ab242...ba2 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han, og de to, men når det går dirkete utover mitt barn, så må jeg jo. De lager de sykeste reglene, de rakker ned på meg overfor barnet(ungdommen), de forskjellsbehandler vårt og deres barn, de ødelegger for barnet mtp skole og venner, de ødelegger matgleden osv. De har ingen tanke for det barnet, de tenker kun på egne barn og de tenker på status og hvordan ting skal se ut utenifra. At vårt barn lider og ikke blir sett eller hørt der, er ikke noe jeg kan sitte å se på uten å reagere. Hadde stemor trukket seg litt tilbake, og far hadde vært litt mer "på", så hadde jeg ikke brydd meg🤷♀️ Anonymkode: 02410...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 X koner bestemmer kun over konfliktskye x menn, ikke de andre x mennene. Anonymkode: 5062e...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har misforstått. Voksne mennesker bestemmer over seg selv og sine barn i sine hjem. Så hvis kjæresten din sier at ekskonen bestemmer over han og barna mens de er hos han, så stemmer det ikke. At hun kommer med forslag, og at han sier ja når han sier nei, det er en annen sak. Men det er fordi han er konfliktsky. Ikke fordi ekskonen bestemmer over han. Folk må lære seg å skille mellom de to tingene. Bare vent. Når dere har vært sammen i 20 år og kompisene vil ha han ut på byn men han heller vil slappe av hjemme, så kommer han til å dra samme løgnen på deg. Får ikke lov av samboeren. Anonymkode: ab242...ba2 Da har ikke du opplevd psykopatiske ekskoner. Noen tror faktisk de kan bestemme alt og hvis de ikke får det truer de med alt mulig dritt. Gjøre livet surt for barna og eksen og nye dama. Noen går over lik. Anonymkode: e4788...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Min erfaring er at eksen liker å skylde på meg når det er noe han ikke vil gjøre med den nye dama, så det er somregel flere sider av sånne saker 😅 Anonymkode: fe877...c73 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Jeg vet ikke annet enn at her er det fars nye kone som prøvd å ta over og bestemme over både far og meg som er barnets mor. Hun prøvde å ta over fars rolle for å få kontroll over meg. Det har med kontrollbehov og sjalusi. Men i både Ts og vårt tilfelle så er det fars manglende evne til å ta styringa som er problemet Anonymkode: a55d1...93e 1
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 0.57): Dere ekskoner, syns dere det er gøy å bestemme over eksmannen ? Hva får dere ut av det? Min bestevenninne sitter her og gråter fordi ekskona til hennes nye samboer bestemmer over barna, hverdagen og ellers alt annet. Anonymkode: 4ffc5...985 Råd venninnen din til å slå opp med den ballløse samboeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå