AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Vet ikke hvor vanlig dette er. Hun er 18. Hun møter opp i antrekk med synlig kløft, som hun virker ganske bevisst på, for hun holder stadig vekk hånda foran for å dekke til. Har litt størrelse på puppene. Hva er greia? Et par ganger i år allerede, samme dama. Hun vet jo hva hun går i, og har vel speil hjemme. Enten vis hud, eller gå med noe mer dekkende? Er ikke slik at hun passer på hele tida, men relativt ofte. Anyone? Noen som gjør det samme og har en forklaring? Anonymkode: 88498...fad
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Hun er vel bare litt selvbevisst og ukomfortabel da. Anonymkode: e7f15...711 1
Blod Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Hun føler seg vel fin med det antrekket, og vil gå med det fordi hun vil og kan - selv om det kan være litt ukomfortabelt å vise så mye på samme tid? Kan være hun har litt dårlig selvbilde og. Men bra hun ikke lar det stoppe henne fra å gå i det hun vil da
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Kanskje det er noen klær hun liker å gå med, men samtidig ikke liker at du stirrer på kløfta hennes Anonymkode: 4c085...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 alle damer elsker å glimre seg frem og det med svært korte skjørt og fremheve bryst fasongen. Anonymkode: b2ba7...81e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Vi kler oss i hva vi liker, hvorfor skulle vi ikke fremheve kroppen vår i klær. Om folk glor for mye kan det være ubehagelig og da forsøker man dekke seg til litt. Om jeg har litt kløft, betyr ikke det at jeg ønsker at hver eneste mann skal legge an på meg, jeg kler meg som jeg vil i det jeg synes jeg selv er fin i, mitt liv, min kropp. Anonymkode: 8e90f...4da
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Hun prøver bare å gjøre seg interessant. Anonymkode: 8002d...223
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Hun er bare 18 år. La henne prøve og feile uten å dømme. Anonymkode: 7be11...104 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå