AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Etter å ha sett en Dr. Phil-episode hvor en mann innrømmet å ha en type fetisj som gikk ut på å betale kvinner for å skade ham, ødelegge tingene til kjæresten og svigerfaren, eller kjøre over ham med bil(?!), ble jeg sittende å fundere på hvor mye rart, sært og helsprøtt som foregår mellom de fire veggene i norske hjem, og gjerne under radaren til både familie og venner. Eller hva folk opplever og oppdager i en bli-kjent-fase med en ny (potensiell) partner. Alt i fra sære fetisjer, småting som irriterer en voldsomt, lovbrudd, ekle eller rare uvaner, merkelige eller skremmende personligheter til rene mind-blowing WTF-moments som får en til å lure veldig på partneren/daten sin, eller løpe så raskt man kan og takke høyere makter for at man «dodged that bullet». Hva har du opplevd i en datingfase, eller i et forhold, som fikk deg til å tenke WTF, og/eller ble en dealbreaker? Er det noe med din nåværende partner som du rister på hodet av? Har du mye selvinnsikt og vet at du gjør noe som kan oppfattes som rart, sært eller ekkelt av dine dater eller partnere? Jeg tenker at det er flere her inne som er nysgjerrig på det samme, eller som har noe interessant å fortelle om. Smått eller stort. Få høre! 🤔😄 Anonymkode: e43dd...f55 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Jeg datet en fyr som sa han fantaserte om at jeg skulle tisse han i munnen. Møtte ikke han mer. Anonymkode: 84b66...544 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg datet en fyr som sa han fantaserte om at jeg skulle tisse han i munnen. Møtte ikke han mer. Anonymkode: 84b66...544 Antall menn som faktisk ønsker enten dette, eller å tisse på jenta, er faktisk overraskende høy... Anonymkode: d9569...89d 10
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg datet en fyr som sa han fantaserte om at jeg skulle tisse han i munnen. Møtte ikke han mer. Anonymkode: 84b66...544 Det har jeg gjort med en kjæreste. Var overraskende sexy. Anonymkode: 9d443...055 6
Hannah80 Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Har heldigvis ikke noen ekser som har sagt eller gjort noe oppsiktsvekkende. Men datet en dame for mange år siden. Og jeg mistet interessen fullstendig da hun fortalte at bestevenninnen hennes var sin egen mor. At de snakket om absolutt alt, inkludert sine egne sexliv. Det ble for sært for meg. 10
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Datet en fyr jeg fant ut at hadde hatt thr**some med en prostituert i Sunny Beach med en kompis. Mistet fort interessen da. Ikke nok med det fant jeg ut at han hadde hatt seg med halve bygden før han var med meg og mens han var med meg. Glad jeg ikke har noe med han å gjøre… Han snuste også mens han sov. Fysj🚩 Anonymkode: 451ed...700 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Han hadde en navneliste på notater av hvem han hadde hatt seg med, navn, hvor, alder osv. Denne viste han meg etter at vi hadde kost oss litt. Alle navnene var oppført med tall og rekkefølge. Forsvant fort ut døren da. Anonymkode: 451ed...700 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Tvillingsjel skrev (24 minutter siden): Min eks hadde falsk konto på Facebook og da det ble avdekket hevdet han at han jobbet for politiet for å fakke pedofile…. Og jeg gikk fem på, noe som dro meg inn i et mareritt ut av dimensjoner. Jøss! Hvor lenge pågikk dette forholdet? Anonymkode: 9e604...cdc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Eksen løy til meg i halvannet år om at han hadde lappen før han en dag innrømmet at han hadde sittet i fengsel for fyllekjøring rett før vi møttes og hadde mistet lappen i tre år. Han kjørte bil hver dag likevel. Anonymkode: a7314...ceb 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 Løgn, manipulering, future faking, prosjekterte hans problemer på meg, småliggjorde meg, kritiserte, holdt tilbake med emosjonell og fysisk nærhet, viste ikke empati. Anonymkode: 268aa...e57 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 En jeg holdt på med tente på at jeg latterliggjorde peisen hans. Han ville jeg skulle ydmyke den ved å si hvor liten og stusselig den var. Fyren i seg selv var kjekk og full av selvtillit. Jeg synes ikke det var et problem, heller litt gøy, men syntes også det var litt spesielt Anonymkode: 4f4c9...313 8 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En jeg holdt på med tente på at jeg latterliggjorde peisen hans. Han ville jeg skulle ydmyke den ved å si hvor liten og stusselig den var. Fyren i seg selv var kjekk og full av selvtillit. Jeg synes ikke det var et problem, heller litt gøy, men syntes også det var litt spesielt Anonymkode: 4f4c9...313 *penisen hans 😄 Anonymkode: 4f4c9...313 9 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eksen løy til meg i halvannet år om at han hadde lappen før han en dag innrømmet at han hadde sittet i fengsel for fyllekjøring rett før vi møttes og hadde mistet lappen i tre år. Han kjørte bil hver dag likevel. Anonymkode: a7314...ceb Håper du anmelder han. Jeg har datet mye rart, men aldri noe så "out there" at det er verdt å nevne i en sånn tråd. Anonymkode: 6e0c7...6bf 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #16 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): *penisen hans 😄 Anonymkode: 4f4c9...313 Peisen var jo mye morsommere 😂 Anonymkode: 81bb2...6e1 51
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 Jeg datet verdens skjønneste mann, jeg var så forelsket og bergtatt som det er mulig å bli. Vi så hverandre ikke så ofte på grunn av lang avstand, men klarte etterhvert å få til et langt besøk - han skulle bo hos meg en hel måned. Ååååå, som jeg gledet meg. Plutselig, helt ut av det blå, sendte han meg en melding hvor han skrev at han hadde hatt så mye sex at han var fullstendig drittlei, han hadde liksom rundet alt som var bra med det. Og om jeg ikke kunne love å gi han rundjuling og slå han sønder og sammen, for det tente han så på. Ble ikke noe besøk. Anonymkode: b57ab...990 14
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 Mye sjuke gubber her til lands. Anonymkode: ab632...410 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 Jeg kunne skrevet en bok om min eks! Jeg var ung og dum og godtok veldig mye mer enn jeg burde ha gjort, hadde jeg møtt noen som ham i dag ville jeg løpt i motsatt retning. Var definisjonen på giftig forhold! - Han fikk rare påfunn under sex i blant, som feks at jeg skulle tisse i munnen hans. Jeg var ikke komfortabel med det og hadde uansett ikke fått det til, trenger ro og fred når jeg skal tisse 😅 Men han var så jævlig bastant at jeg måtte prøve uansett, så jeg måtte bare sitte over han og «prøve» til han gikk lei... Dette gjerne under lange sexøkter så jeg måtte jo etterhvert tisse også, og fikk da ikke lov til å gå på do, for jeg måtte jo gjøre det i munnen hans... Jeg gjorde det ikke, for å si det sånn. Som en liten disclaimer har jeg ikke noe imot at folk har rare fetisjer, altså, det var hvor bastant han var som gjorde dette sært - i løpet av de årene vi var sammen var han vel innpå sånn ca 90% av alle konspirasjonsteorier som finnes, men han var ikke en konspirasjonsteoretiker må vite, alle eksisterende teorier var så klart en distraksjon fra «dem» 🤪 Han endret også mening hele tiden, og hvis jeg våget å si at kanskje vi skal ta det litt rolig med å endre hele verdenssynet, var jeg så klart en idiot. Når han endret mening igjen, var jeg også en idiot hvis jeg påpekte at jeg jo hadde advart om dette... Jeg skulle bare holde kjeft og gå med på alt han sa, selvfølgelig 👌 et lite utvalg av konspirasjonsteoriene han var innom: jorda er flat, jødene står bak alt vondt her i verden og holocaust var en scam, månelandingen var falsk, alle kjendiser er involvert i en satanisk sex-kult, og en liten lokal bedrift her i området var sentrum for denne kulten i Norge. Hvorfor? Han fikk dårlige vibber av stedet 🤩 Og jeg glemte nesten det beste: Han fant ut at jeg hadde vært offer for MK Ultra overgrep og hjernevasking som barn, fordi jeg ikke husker veldig mye fra barndommen og har noen issues. Dette hadde han så klart knekt koden på og han var den eneste som kunne hjelpe meg. Skikkelig flaks at jeg møtte ham, ikke sant?! 😁 - litt i samme tralten hadde han også svært varierende meninger om hvordan vi er ment å spise. Ene uka skulle vi kun spise frukt, den neste kun kjøtt. Han brukte enormt med tid på å finne «det rette». Igjen var jeg en hjernevaska dust som ødela for ham hvis jeg ikke tankeløst støttet alt han fikk for seg. Vi hadde flere heftige krangler fordi jeg, som var den eneste som jobbet på det tidspunktet, ikke ville være med på de ekstreme diettene hans. Skikkelig sjukt av meg å ikke ville leve på ris altså! 💃🏻 - han hadde også sterke meninger om hva som var greit av underholdning. Mye av de vanlige seriene var selvfølgelig mind control-propaganda som forgiftet hjernen min! Og det var selvsagt alle seriene jeg likte å se på, mens de han likte var greit. Selv om det var ganske like serier. Til slutt gadd jeg ikke kranglingen, så jeg snek meg til å se seriene mine tidlig på morgenen mens han sov. 😎 Har sikkert mer også, men dette var vel høydepunktene. At jeg lot det pågå så lenge som det gjorde er litt sykt og en av de tingene jeg angrer mest på den dag i dag. Hele forholdet ble en enorm stressfaktor i livet mitt og jeg gruet meg til å komme hjem, men på det punktet hadde han brutt meg ned nok til at jeg følte jeg ikke kunne gå. Da jeg endelig tok mot til meg og gikk fra han, tok det mange måneder før jeg smått begynte å bli meg selv igjen. Anonymkode: eb02a...c6f 12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Plutselig, helt ut av det blå, sendte han meg en melding hvor han skrev ...om jeg ikke kunne love å gi han rundjuling og slå han sønder og sammen, for det tente han så på. Anonymkode: b57ab...990 Og dere hadde ikke snakka om bdsm før det? Anonymkode: 9d443...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå