Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:frustrert:

Hva skal jeg gjøre da? Har zippet bildenen og alt.

Zip fila er på 323 mb. Trodde ikke det skulle være noe problem. Får ikke sendt med hverken g mail eller broadpark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det broadpark i outlook du prøver å sende med ?

Skrevet
:frustrert:

Hva skal jeg gjøre da? Har zippet bildenen og alt.

Zip fila er på 323 mb. Trodde ikke det skulle være noe problem. Får ikke sendt med hverken g mail eller broadpark.

323MB kan i høyeste grad være et problem! - det er nesten like stort som en halv nedlastet film(som vanligvis ligger på ca 700MB).

Jeg har en maxgrense på 25MB på min konto, og jeg vet andre leverandører som setter den grensa adskillig lavere.

Husk også på at selvom du kanskje sitter med superrask bredbåndforbindelse, så er det ikke sikkert at mottakeren gjør det samme. Har mottakeren f.eks. oppringt ISDN forbindelse, så får han ikke ned 323MB denne uka.

Skrevet

Om du prøver å sende bilder som er 323 MB har du enten en hel haug bilder eller noen svært store bilder. Ville ha tatt en titt på størrelsene til hvert enkelt bilde og lagret dem i et filformat som tar mindre plass før du sender dem.

Skrevet

Hey!

Dersom det er størrelsen på bildene som er problemet , så har jeg link til ett lite program som er genialt enkelt å bruke for å redusere.

Det heter Photo Resizer og kan finnes på download.com.

Linken er:

Photo Resizer v1.06 og er gratis. (freeware).

Lek litt med instillingene til du får ett resultat som er bra nok for deg.

Gobi

.

Skrevet

Bildene er nok fryktelig store ja. :) Har tatt de med maks oppløsning på et veldig bra kamera. Får vel gjøre de litt mindre da... :forvirret:

Skrevet

Om bileta ikkje treng vera så store, så er det nok ofte ein fordel å krympe/komprimere dei. Men elles, så kan du via yousendit senda filer opp til 1GB store. Lenka står jo i første svaret. (På denne måten sender du ein mail til vedkommande om kor dei kan laste ned fila. Den lenka kan du gi til fleire, om fleire skal lasta ned. Er gyldig i eit visst antal dagar eller nedlastingar.)

Skrevet

Det er zip-fila som er for stor. Den bør ikke være mer enn 10MB. Del den opp i blokker. Eller bruk yousendit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...