Gå til innhold

Hvor ofte har plantasjen salg på store potter?

Møysa

Anbefalte innlegg

Denne uken har de hatt 3 for 2. Så hvis man kjøper tre til samme pris så tilsvarer det ca 35% avslag(hvis jeg har regnet riktig).

Har aldri sett det før, så da kjøpte jeg noen store potter til prisen av 1500kr per potte med diameter på 55cm.

Uansett, skulle egentlig hatt flere potter men kan ikke bruke mer penger på det nå. Men lurer på om de kanskje har salg på potter og hvilken mnd det pleier å være evt. Så kan jeg kanskje kjøpe noen fler om 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på.. Sjelden de har tilbud på store potter. Og jeg trenger 2, ikke 3 😆 Skulle ønske det var flere som solgte store potter på finn.no..

Anonymkode: 91acf...cde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potter er generelt svært dyre, synes jeg, både på Plantasjen og Hageland. Tipper de har mye avanse på dem! De største innepottene jeg har er kjøpt på Mester Grønn faktisk.

Anonymkode: 7fb7e...fa2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det du spør om, men hvis det er viktig for deg at også de neste pottene du kjøper er like som de du kjøpte nå, ville jeg vurdert å prøvd å kjøpt dem nå allikevel. Vi har i alle fall opplevd flere ganger på Plantasjen at farger etc skiftes ut litt fra år til år - så vi bommet litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

De har 30% avslag nå,så da er du ikke såå langt unna 3 for 2 prisen😊

Anonymkode: 8e3ed...464

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste avslagene på potter på plantasjen og andre hagesentre pleier å være tidlig på høsten når de skal ha ut sortimentet for å ta inn høstvarer/julepynt, jeg har sikret meg mange godbiter til 70% da :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Europris har store potter, det var der jeg kjøpte mine og synes de er mye finere enn plantasjen sine, og billigere.

Anonymkode: e9205...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Møysa skrev (På 5.2.2022 den 23.52):

Denne uken har de hatt 3 for 2. Så hvis man kjøper tre til samme pris så tilsvarer det ca 35% avslag(hvis jeg har regnet riktig).

Har aldri sett det før, så da kjøpte jeg noen store potter til prisen av 1500kr per potte med diameter på 55cm.

Uansett, skulle egentlig hatt flere potter men kan ikke bruke mer penger på det nå. Men lurer på om de kanskje har salg på potter og hvilken mnd det pleier å være evt. Så kan jeg kanskje kjøpe noen fler om 1 år.

Nå! :) 30%.

Anonymkode: 2ce2c...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/6/2022 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Potter er generelt svært dyre, synes jeg, både på Plantasjen og Hageland. Tipper de har mye avanse på dem! De største innepottene jeg har er kjøpt på Mester Grønn faktisk.

Anonymkode: 7fb7e...fa2

Jobba på plantasjen før, og det knuste såpass mange potter i frakt og flytting at svinnet ble enormt, så det er egentlig ikke så stor inntjening på store potter. I tillegg tar de stor plass både på både i fraktebilen, på lager og i butikk, de selges ikke spesielt fort, typisk hyllevarmere. 

Hva angår salg ville jeg sjekket primært på høsten.

Anonymkode: 24479...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Rumle skrev (På 5.4.2022 den 13.23):

De beste avslagene på potter på plantasjen og andre hagesentre pleier å være tidlig på høsten når de skal ha ut sortimentet for å ta inn høstvarer/julepynt, jeg har sikret meg mange godbiter til 70% da :jepp:

Men da er som regel de fineste/beste pottene utsolgt😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (13 minutter siden):

Men da er som regel de fineste/beste pottene utsolgt😎

Det er selvfølgelig en sjanse man tar, ja. Men, jeg har funnet mye fint i alle fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...