AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #21 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): nei, jeg har ikke den type relasjon, ellers ville jeg nok brukt den anbefalingen. Anonymkode: 29bf9...0fe Ingen i det hele tatt, ikke en gang en mor? Anonymkode: a6143...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #22 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når disse observasjonene er fullstendig irrelevante for tråden, så ja. Tråden handler om hvem man skal bruke som forlover hvis man ikke har venner eller nær familie. Den handler ikke om hva man bør gjøre for å finne og beholde venner, og hvilke personlige karakteristikker du tillegger damer som ikke har venninner. Anonymkode: e42a6...ffb Vel, man kan jo alltids bruke et familiemedlem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #23 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen i det hele tatt, ikke en gang en mor? Anonymkode: a6143...298 Niks Anonymkode: 29bf9...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #24 Del Skrevet 8. februar 2022 O.G. skrev (1 time siden): Vel, man kan jo alltids bruke et familiemedlem.... Se der, ja. Der karret du deg inn på topic igjen. Var nå det så vanskelig? Anonymkode: 19c33...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #25 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Se der, ja. Der karret du deg inn på topic igjen. Var nå det så vanskelig? Anonymkode: 19c33...948 Like vanskelig som deg er for deg å slutte å leike moderator kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #26 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har venner, men ingen så nære jeg ønsket å ha de som forlover. Valgte et søskenbarn. Anonymkode: bbdd0...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå