Gå til innhold

Jeg har ingen venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det riktige å bruke som forlover?

Anonymkode: 29bf9...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du bruke et søsken?

Jeg har heller ingen venner, men har en søster jeg kanskje kan bruke som forlover hvis hun vil.

Anonymkode: 91a18...d5f

• Liker 1
Skrevet
O.G. skrev (4 timer siden):

Hvorfor har dere ikke venner?

Det er jo helt irrelevant.

TS: Kan bruke søsken, noen har brukt en forelder, evt. andre vitner om det er i kirke så vet jeg kirketjener har stilt som vitne eller d som er der. Skal det være borgerlig så er det alltid kontorfullmektig man kan bruke som vitner. Det er ingen regel at det må/skal være venner. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
MiominMio skrev (2 timer siden):

Hvordan da?

Skrevet
MiominMio skrev (2 timer siden):

TS: Kan bruke søsken, noen har brukt en forelder, evt. andre vitner om det er i kirke så vet jeg kirketjener har stilt som vitne eller d som er der. Skal det være borgerlig så er det alltid kontorfullmektig man kan bruke som vitner. Det er ingen regel at det må/skal være venner. 

det er veldig positive nyheter. Men ble bare skremt av all forpliktelser og all annet styr som jeg har sett en forlover har hatt. 

Skrevet
O.G. skrev (6 timer siden):

Hvorfor har dere ikke venner?

det har blitt sånn, valgene fikk konsekvenser, familie fikk konsekvenser, skole fikk konsekvenser. Men jeg har klart meg så langt i livet. 

Men er tydelig med å vite hvor jeg flytter neste gang, at jeg ikke kommer til fremmede som ikke bryr seg. 

• Hjerte 1
Skrevet
O.G. skrev (23 minutter siden):

Hvordan da?

Du svarer ikke på ts sitt spørsmål en gang. 

Ts: du må ikke bruke venner. Bra tips fra MiominMio. 

Anonymkode: 78846...14c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

MiominMio

mio min mio

Skrevet

Jeg har venner, men ingen naturlig bestevenn, så jeg valgte et familiemedlem som forlover. Har jo ingenting å si, er jo bare en formell greie

Anonymkode: ac75f...cbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du svarer ikke på ts sitt spørsmål en gang. 

Ts: du må ikke bruke venner. Bra tips fra MiominMio. 

Anonymkode: 78846...14c

Jeg blir mistenksom når damer som er ilag med noen ikke har venner pga i 9 av 10 tilfeller så har de ditchet vennenne sine for denne fyren og da kan de ikke klage i ettertid.

Skrevet
O.G. skrev (14 minutter siden):

Jeg blir mistenksom når damer som er ilag med noen ikke har venner pga i 9 av 10 tilfeller så har de ditchet vennenne sine for denne fyren og da kan de ikke klage i ettertid.

Ts har ikke klaget i tråden. Hun spør hvem som kan brukes som forlover når man ikke har venner. Hvorfor hun ikke har venner er  irrelevant her. 

Anonymkode: 22ef0...6c8

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva har dette med tråden å gjøre? Det er jo ikke du som skal gifte deg med TS. Hun er god nok for mannen sin. Jeg har for øvrig heller ingen venner, men jeg har heller ikke ditchet noen. Var like venneløs som singel.

Anonymkode: e42a6...ffb

• Liker 5
Skrevet

Ja, det var vel som vanlig noe personlig agg som motiverer deg til å skrive surt og off topic, som vanlig.

Anonymkode: 19c33...948

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Har du noen i familien som kan være forlover for deg, TS? Søsken, kusiner, svigerinner eller noen andre du føler er nær nok?

Anonymkode: a6143...298

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen i familien som kan være forlover for deg, TS? Søsken, kusiner, svigerinner eller noen andre du føler er nær nok?

Anonymkode: a6143...298

nei, jeg har ikke den type relasjon, ellers ville jeg nok brukt den anbefalingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, det var vel som vanlig noe personlig agg som motiverer deg til å skrive surt og off topic, som vanlig.

Anonymkode: 19c33...948

Er det å skrive oberservasjoner personlig agg også nå?

Skrevet

Er det å skrive oberservasjoner personlig agg også nå?

Når disse observasjonene er fullstendig irrelevante for tråden, så ja. Tråden handler om hvem man skal bruke som forlover hvis man ikke har venner eller nær familie. Den handler ikke om hva man bør gjøre for å finne og beholde venner, og hvilke personlige karakteristikker du tillegger damer som ikke har venninner. 

Anonymkode: e42a6...ffb

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg hadde min mor som forlover

Endret av exictence
  • Nyttig 1
Skrevet

Den viktigste oppgaven til en forlover er å skrive under på en bekreftelse om at hen ikke vet om noen familierelasjon (blodslekt) mellom dere, og at begge parter gjør dette frivillig. Du kan bruke hvem som helst til dette, en nabo, en kollega eller lignende, bare en du kjenner. 

Alt ansvaret til forlover, som utdrikningslag og tale og alt annet er noe du ikke trenger fra en forlover. Det må du isåfall gi beskjed om når du spør om noen kan være forlover, sånn at de ikke takker nei fordi de føler de ikke kjenner deg så godt. 

Bare vær ærlig. Det er en styrke i å være sårbar (vet ikke om du er det, men å være ærlig på mangel på nære venner er en styrke. Mange har det sånn.)

Anonymkode: e8d9c...05d

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...