AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hvordan reagerer du da? Det er snakk om måltider som IKKE egner seg for grillkrydder🤮 F. eks. reinsdyrstek med viltsaus og lignende retter. Anonymkode: ff568...650 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Hadde smilt til det skjulte kameraet 🤣 Anonymkode: 63c46...531 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Tenker at det er fint han koser seg med maten.. Men så klikker ikke jeg mongo av at folk bruker ketchup og sånn heller. Anonymkode: fdbcd...7a3 28
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Grillkrydder duger på alt. Ingen "chef" skal komme her å fortelle meg hva jeg liker. Anonymkode: 36147...132 14
Spell Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Hadde nok synes det var litt morsomt, og spurt hvorfor 😛 Regner med at han er vant til spm om han bruker det på alt. For mange kan mat være vanskelig, så tenker nok det må være i den duren 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Litt spesielt, men heller ikke noe jeg hadde gjort noe ut av. Det mest spesielle jeg har sett var da noen fisket kjøttbollene ut av soddbøtta, hadde en blanding av majones, ketchup og en liten vulkan med nykveret pepper. Og ikke noe annet Anonymkode: a328f...f83 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Hvis det hadde vært hjemme hos meg hadde det vært umulig all den tid jeg ikke har noe krydder som heter grillkrydder. Jeg har aldri smakt grillkrydder. For øvrig høres det ut som en harry mann, og slike menn er jeg ikke sammen med. Anonymkode: 6160d...12b 7
Rotehodet Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Jeg hadde reagert sterkt. Mest sannsynlig avsluttet hele greia og bedt hun om å dra og aldri ta kontakt med meg igjen 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Det tyder på lav kulturell kapital, og jeg hadde nok slitt med å akseptere det. Å ikke sette pris på god mat er fjernt for meg. Anonymkode: a19ed...80f 15
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis det hadde vært hjemme hos meg hadde det vært umulig all den tid jeg ikke har noe krydder som heter grillkrydder. Jeg har aldri smakt grillkrydder. For øvrig høres det ut som en harry mann, og slike menn er jeg ikke sammen med. Anonymkode: 6160d...12b Vi harry menn med grillkrydder er glad, vi også. Anonymkode: 36147...132 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Spell skrev (9 minutter siden): Hadde nok synes det var litt morsomt, og spurt hvorfor 😛 Regner med at han er vant til spm om han bruker det på alt. For mange kan mat være vanskelig, så tenker nok det må være i den duren Hadde bare tenkt: åja er du en sånn en… Hadde ikke hatt så høye forventninger til en slik person, hehe. Anonymkode: 408f1...32c 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis det hadde vært hjemme hos meg hadde det vært umulig all den tid jeg ikke har noe krydder som heter grillkrydder. Jeg har aldri smakt grillkrydder. For øvrig høres det ut som en harry mann, og slike menn er jeg ikke sammen med. Anonymkode: 6160d...12b At du aldri har smakt grillkrydder tror jeg ikke noe på. Da har du aldri kjøpt pommes frites noe sted ute, for det krydres alltid med nettopp grillkrydder. At du ikke har det hjemme er en annen sak. Det har ikke jeg heller. Men at du ikke har SMAKT, det tror jeg ingenting på. Anonymkode: 93aa4...5a0 15
Spell Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde bare tenkt: åja er du en sånn en… Hadde ikke hatt så høye forventninger til en slik person, hehe. Anonymkode: 408f1...32c Hadde ikke satset på kulinariske opplevelser sammen i alle fall 😅 Men man kan vel ha andre kvaliteter selv om. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Spell skrev (7 minutter siden): Hadde ikke satset på kulinariske opplevelser sammen i alle fall 😅 Men man kan vel ha andre kvaliteter selv om. Men det må ligge en slags enorm trygghet i å kun spise den samme maten hele tiden og til å glede seg til tacofredag. Da slipper man jo nærmest å planlegge og blir tilfredsstilt av ‘ingenting’. Anonymkode: 408f1...32c 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 Hadde ikke sagt noe, men hadde tenkt mitt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Hvordan havnet grillkrydderet på bordet sammen med festmåltidet? Enten har du satt det frem, han fant det i skapet ditt eller har tatt det med selv. Det siste er litt sært tenker jeg. Folk får nå gjøre hva de vil, men hadde blitt litt skuffet om jeg hadde disket opp med et godt måltid og noen hadde gjemt smaksopplevelsene med krydder som ikke hører sammen med retten. Anonymkode: e4822...5b0 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 Wow, så mange matsnobber samlet på ett sted. Folk er ulike, spiller det egentlig noen rolle for dere om noen andre foretrekker grillkrydder på sin mat? Det går jo ikke utover dere? Anonymkode: b667e...bd4 13 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Wow, så mange matsnobber samlet på ett sted. Folk er ulike, spiller det egentlig noen rolle for dere om noen andre foretrekker grillkrydder på sin mat? Det går jo ikke utover dere? Anonymkode: b667e...bd4 Trenger ikke være matsnobb for å reagere på at god mat laget av høykvalitets råvarer blir dynket ned av grillkrydder. Jeg liker grillkrydder selv i toast eller på båtpoteter/fries f. Eks, men et sted må grensen gå. Hadde blitt lei meg dersom jeg hadde brukt masse penger på gode råvarer for så at daten kjørte på med grillkrydder eller ketsjup. Vær heller ærlig på forhånd da, at man ikke liker mat uten grillkrydder. Da kan heller man tilpasse seg utifra det. Anonymkode: f4ede...ad6 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): At du aldri har smakt grillkrydder tror jeg ikke noe på. Da har du aldri kjøpt pommes frites noe sted ute, for det krydres alltid med nettopp grillkrydder. At du ikke har det hjemme er en annen sak. Det har ikke jeg heller. Men at du ikke har SMAKT, det tror jeg ingenting på. Anonymkode: 93aa4...5a0 Pommes frites krydres da ikke alltid med grillkrydder. Om jeg får grillkrydder på pommes frites ber jeg om å få ny pommes frites. Anonymkode: 6599d...843 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 🙈🙈🙈 Du høres ut som typen min! 🤣 Jeg er kokk, og i begynnelsen av forholdet imponerte jeg litt med ekstra fine middager. Typen ville så lage noe digg til meg, koteletter med søtpotetfries, ingen saus eller dressing til. Så da jeg fant frem ketchup flasken og grillkrydderet og dynket det ned på tallerken (som jeg alltid gjør, ketchup går til nesten alt!) ble han så fornæremet 🙈🤣 Jeg har aldri blitt fornærmet om folk dynker ned middagen min i hva de nå liker, er jo bare preferanser, som får digg middager til å bli enda diggere for den personen 😉 Anonymkode: ed600...eaa 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå