AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er lei. Skikkelig lei og føler jeg må finne meg noe som er mer givende. Har lenge tenkt på helsesekretær og for tiden ser jeg på det som min drømmejobb. Noen som har gått den veien? Fortell.... Anonymkode: 4a762...8cd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Har tenkt på det samme, dog av andre grunner. Skal ta helseservice til høsten! :-) Anonymkode: 2ac62...af7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har søkt på helsesekretær og tannhelsesekretær og fått jobbene. Jeg et helsefagarbeider, men lønnen er skikkelig lav. Det er såpass at jeg tror jeg bare må fortsette som helsefagarbeider og studere noe annet rett og slett. Anonymkode: b0121...df8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har søkt på helsesekretær og tannhelsesekretær og fått jobbene. Jeg et helsefagarbeider, men lønnen er skikkelig lav. Det er såpass at jeg tror jeg bare må fortsette som helsefagarbeider og studere noe annet rett og slett. Anonymkode: b0121...df8 Men har du beholdt helsefagarbeiderlønnen (uten tillegg) eller gått som "assistent"? Og hvor lavt snakker man? Hva med ansieniteten? Ts Anonymkode: 4a762...8cd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Jeg er helsefagarbeider og helsesekterær. Utdannet meg som begge deler. Jobber som helsefagarbeider, pga lønnen til helsesekterær blir lav med tanke på ingen tillegg osv. Også vanskelig å få jobb. Anonymkode: 457fe...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helsefagarbeider og helsesekterær. Utdannet meg som begge deler. Jobber som helsefagarbeider, pga lønnen til helsesekterær blir lav med tanke på ingen tillegg osv. Også vanskelig å få jobb. Anonymkode: 457fe...1d2 Skjønner. Jeg tåler å gå ned i lønn, så tenker ikke så mye på det. Tar også med i beregningen at man slipper ubekvemme arbeidstider. Jeg føler at jeg står fast der jeg er som hjelpepleier nå. Ekte lei... Er så lei av å få ting tredd nedover hodet, beslutninger som vi på gulvet ikke får ta del i, hele tiden usikkerheter som t.d helgebemanning, manko på folk heeele tiden... Det er en fryktelig urolig bransje som skaper så mye uro generelt. Jeg ønsker noe mer utfordrende, men samtidig stabilt. Samt en altfor stor personalgruppe. Hva tenker du om selve sekretærjobben da? Vet det er vanskelig å få jobb, men har en plan om å få jobben før jeg utdanner meg. Mange som gjør det her jeg bor. Ts Anonymkode: 4a762...8cd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har søkt på helsesekretær og tannhelsesekretær og fått jobbene. Jeg et helsefagarbeider, men lønnen er skikkelig lav. Det er såpass at jeg tror jeg bare må fortsette som helsefagarbeider og studere noe annet rett og slett. Anonymkode: b0121...df8 hva er årslønna? Anonymkode: bd36a...4e5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): hva er årslønna? Anonymkode: bd36a...4e5 Jeg er helsesekretær og tjener 450 000. Utbetalt 27 Anonymkode: 59d91...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå