AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hvilke situasjon husker du veldig godt? Anonymkode: 238c0...e72
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Jeg husker godt første gangen jeg så puppene til ei venninne. Vi spilte i band sammen og vi skulle skifte backstage. Jeg så litt for lenge, for etter litt så lurte hun på om jeg synes di var fine.... Flaut, men jeg svarte ja og fikk kjenne ved en senere anledning. Hittil di fineste jeg har sett Anonymkode: ea2f1...11b 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg husker godt første gangen jeg så puppene til ei venninne. Vi spilte i band sammen og vi skulle skifte backstage. Jeg så litt for lenge, for etter litt så lurte hun på om jeg synes di var fine.... Flaut, men jeg svarte ja og fikk kjenne ved en senere anledning. Hittil di fineste jeg har sett Anonymkode: ea2f1...11b Blir kåt nå kjenner jeg🙈 Anonymkode: 4d82b...e0b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg husker godt første gangen jeg så puppene til ei venninne. Vi spilte i band sammen og vi skulle skifte backstage. Jeg så litt for lenge, for etter litt så lurte hun på om jeg synes di var fine.... Flaut, men jeg svarte ja og fikk kjenne ved en senere anledning. Hittil di fineste jeg har sett Anonymkode: ea2f1...11b fantastisk historie. Dette hyller jeg. Anonymkode: 238c0...e72
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Ja! Noen pupper er vakre å se på Og jeg er 100% hetero kvinne. Anonymkode: 6db26...e25 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilke situasjon husker du veldig godt? Anonymkode: 238c0...e72 Husker godt jeg var på Huk naturiststrand. Så masse pupper. Drømte om pupper når jeg sov den natten og drakk masse H-melk resten av uken. Anonymkode: 0ae58...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Pupper er fine synes jeg. Det som tenner meg er når kvinner viser de fram frekt og freidig på badestranden eller ved å sole seg feks på verandaen. Det ligger en herlig selvsikker innstilling bak. Det er sexy det. Pupper i seg selv er bare litt opphissende. Selvtillit er sterkt opphissende. Anonymkode: 515c3...913 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå