Gå til innhold

Blir du fascinert over pene pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke situasjon husker du veldig godt?

Anonymkode: 238c0...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker godt første gangen jeg så puppene til ei venninne. Vi spilte i band sammen og vi skulle skifte backstage. Jeg så litt for lenge, for etter litt så lurte hun på om jeg synes di var fine.... Flaut, men jeg svarte ja og fikk kjenne ved en senere anledning. Hittil di fineste jeg har sett 

Anonymkode: ea2f1...11b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg husker godt første gangen jeg så puppene til ei venninne. Vi spilte i band sammen og vi skulle skifte backstage. Jeg så litt for lenge, for etter litt så lurte hun på om jeg synes di var fine.... Flaut, men jeg svarte ja og fikk kjenne ved en senere anledning. Hittil di fineste jeg har sett 

Blir kåt nå kjenner jeg🙈

Anonymkode: 4d82b...e0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

fantastisk historie. Dette hyller jeg. 

Skrevet

Ja! Noen pupper er vakre å se på  

Og jeg er 100% hetero kvinne. 

Anonymkode: 6db26...e25

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvilke situasjon husker du veldig godt?

Husker godt jeg var på Huk naturiststrand. Så masse pupper. Drømte om pupper når jeg sov den natten og drakk masse H-melk resten av uken.  

Anonymkode: 0ae58...2b6

• Liker 1
Skrevet

Pupper er fine synes jeg. Det som tenner meg er når kvinner viser de fram frekt og freidig på badestranden eller ved å sole seg feks på verandaen. Det ligger en herlig selvsikker innstilling bak. Det er sexy det. Pupper i seg selv er bare litt opphissende. Selvtillit er sterkt opphissende.

Anonymkode: 515c3...913

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...