AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hvorfor finnes det et navn for dette? Mister man ektefellen er man enke eller enkemann, mister man foreldrene er man foreldreløs, men å miste det mest dyrebare i livet det har ingen navn.... Vet ikke hvorfor jeg tenker på dette akkurat nå, men har andre gjort seg tanker om dette? Kanskje til og med tenkt ut en passende betegnelse? Englemamma gjelder vel for de som de som har mistet et ufødt barn, eller tar jeg feil? Uansett så er jo ikke dette en offisiell betegnelse. Anonymkode: fe934...d61
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Skulle stå "hvorfor finnes det IKKE et navn for dette".... Anonymkode: fe934...d61
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 https://www.joincake.com/blog/vilomah/ Du er nok ikke den eneste som har tenkt på dette ❤️ Man har jo også navn for barnet man får etter å ha mistet et barn, men fortsatt ingen for foreldrene. Anonymkode: 7d4a2...515
Anonymous 91 Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Mister man et barn i død er man englemamma/pappa. Barnet er jo blitt en engel 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Anonymous 91 skrev (1 minutt siden): Mister man et barn i død er man englemamma/pappa. Barnet er jo blitt en engel For mange som ikke er religiøse, blir dette et veldig lite nøytralt ord. Anonymkode: 7d4a2...515 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For mange som ikke er religiøse, blir dette et veldig lite nøytralt ord. Anonymkode: 7d4a2...515 Da må de jo ta et ord som passer inn i deres livssyn.. Englemor er fint, synes jeg ❤️ Anonymkode: 0da2e...716 1
Norja Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Man er forelder til det antall barn man har satt til verden, uavhengig av hvorvidt de lever eller ikke. 1 1
Anonymous 91 Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): For mange som ikke er religiøse, blir dette et veldig lite nøytralt ord. Anonymkode: 7d4a2...515 Jeg er ikke religiøs, men har den meningen uansett. Det er et englebarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå