Gjest kf Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 Har både media player og quicktime men ingen av dem klarer å spille avi filer. Hva trenger jeg?
Gjest Hel Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 Så rart. Jeg bruker begge de til .avi filer og har aldri problemer.
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Hvis du laster ned og installerer denne pakken med kodeker, skal du kunne spille av de fleste formater, inkludert avi.
Dru Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 Eller laste ned og bruke VLC Player. Den inneholder alle codecs, så slipper en å rote det til med pakkene.
skrue Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 AVI (Audio Video Interleave) er et fil-format for video (og lyd), men selve bildedatane som er lagret i filen i henhold til formatet krever en dekoder for at man skal kunne se dem. Det finnes mange ulike måter å kode disse dataene i en AVI-fil (noen kodingsmetoder tar liten plass, andre gir høy kvalitet osv) og det er derfor du trenger flere forskjellige dekodere som angitt i forrige svar.
Gobi Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Enig med forslaget om VLC Player. Genial liten sak som tar de fleste formater og til og med dvd'er. Du kan finne spilleren på Videolan Gobi.
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg bruker også VLC Media Player, helt genialt.. spiller av absolutt alt Her kan du laste ned
minienthe Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 VLC har hittil spist alt jeg laster ned uten problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå