Gå til innhold

Han sa han hadde følelser for meg, men jeg har kun følelser for kjæresten min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn sa at han hadde følelser for meg og at han hadde hatt det ganske lenge. Jeg føler ikke noe slikt for han i det hele tatt. Vi har begge samboere og barn, vi henger sammen med samboere og barn. Så jeg syns dette ble ganske ubehagelig nå. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 14cca...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra å gi klar beskjed tilbake om at følelsene ikke er gjengjeldt? Diskuter det med samboeren din, hva synes han dere skal gjøre? 

Anonymkode: 59c7c...1f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En god venn sa at han hadde følelser for meg og at han hadde hatt det ganske lenge. Jeg føler ikke noe slikt for han i det hele tatt. Vi har begge samboere og barn, vi henger sammen med samboere og barn. Så jeg syns dette ble ganske ubehagelig nå. Hva gjør jeg?

Hadde nok tatt å snakket med han uten samboerne hvis det går an. Har hatt følelser for en kompis og han ønsker kun å vær venner. Då må jeg respektere dette hvis vi skal vær venner. Ønsker ikke å miste han heller. 

Anonymkode: f9475...521

Skrevet

Jeg mister sånn respekten for menn og kvinner som er i forhold og holder på sånn. Han skal tydeligvis sikre seg en ny vaskekone før han forlater samboeren din. 

Anonymkode: 6527a...d29

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg mister sånn respekten for menn og kvinner som er i forhold og holder på sånn. Han skal tydeligvis sikre seg en ny vaskekone før han forlater samboeren din. 

Anonymkode: 6527a...d29

Vel, han får ikke meg. 

Skrevet
On 2/5/2022 at 10:12 PM, AnonymBruker said:

Hva gjør jeg?

Tar avstand fra vedkommende og om vedkommende ikke skjønner hintet ditt så kan du si I fra til kona hans.

Anonymkode: 88012...e77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...