AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 En god venn sa at han hadde følelser for meg og at han hadde hatt det ganske lenge. Jeg føler ikke noe slikt for han i det hele tatt. Vi har begge samboere og barn, vi henger sammen med samboere og barn. Så jeg syns dette ble ganske ubehagelig nå. Hva gjør jeg? Anonymkode: 14cca...83b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Bortsett fra å gi klar beskjed tilbake om at følelsene ikke er gjengjeldt? Diskuter det med samboeren din, hva synes han dere skal gjøre? Anonymkode: 59c7c...1f3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En god venn sa at han hadde følelser for meg og at han hadde hatt det ganske lenge. Jeg føler ikke noe slikt for han i det hele tatt. Vi har begge samboere og barn, vi henger sammen med samboere og barn. Så jeg syns dette ble ganske ubehagelig nå. Hva gjør jeg? Anonymkode: 14cca...83b Hadde nok tatt å snakket med han uten samboerne hvis det går an. Har hatt følelser for en kompis og han ønsker kun å vær venner. Då må jeg respektere dette hvis vi skal vær venner. Ønsker ikke å miste han heller. Anonymkode: f9475...521
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Jeg mister sånn respekten for menn og kvinner som er i forhold og holder på sånn. Han skal tydeligvis sikre seg en ny vaskekone før han forlater samboeren din. Anonymkode: 6527a...d29
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mister sånn respekten for menn og kvinner som er i forhold og holder på sånn. Han skal tydeligvis sikre seg en ny vaskekone før han forlater samboeren din. Anonymkode: 6527a...d29 Vel, han får ikke meg. Anonymkode: 14cca...83b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 On 2/5/2022 at 10:12 PM, AnonymBruker said: Hva gjør jeg? Tar avstand fra vedkommende og om vedkommende ikke skjønner hintet ditt så kan du si I fra til kona hans. Anonymkode: 88012...e77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå