Gå til innhold

Noen kveler meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg blir kvalt. Det er akkurat som om noen prøver å kvele meg. Og at de stikker en pinne tvers gjennom strupehodet. Føler at det er så trangt i halsen. Har hatt det sånn lenge. Hva kan det være? Tror jeg har kvelingsfornemmelser eller hva det heter. Hvorfor er det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

angst? Er som regel pga noe psykisk, ikke fysisk .. hvis ikke det er veldig vondt da, men mer ubehagelig?

Skrevet

ja, det er nok angst. Føler det er veldig vondt jeg. Føler meg helt kvalt, at jeg nesten ikke klarer å puste. Og en stor klump i halsen. Spesielt det med pinnen gjennom strupehodet er veldig ekkelt.

Skrevet

Er det noen flere her som også føler de blir kvalt? Hva skal jeg gjøre med det?

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Kanskje du burde ta en tur til legen. Skjoldbruks kjertelen ligger "rundt" strupe hodet. Den kan vokse og da klemme på luft og/eller spise rør

Skrevet
Kanskje du burde ta en tur til legen. Skjoldbruks kjertelen ligger "rundt" strupe hodet. Den kan vokse og da klemme på luft og/eller spise rør

Jeg har lavt stoffskifte, og det er at skjoldbruskkjertelen min produserer for lite tyroksin. Men jeg vet ikke om den klemmer. Jeg har sagt dette til den psykiatriske sykepleieren jeg går til, og hun trodde det bare var angst.

Gjest GreenSky
Skrevet

Umiddelbart tenker jeg astma og/eller angst. Men det kan bare legen oppklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...