bmxstian122 Skrevet 5. februar 2022 #1 Del Skrevet 5. februar 2022 Har en tv som er 3 år gammel nå og klare og knuse den under flytting har sendt den t service verksted nå til netonenet får jeg ny på garanti? Dumt hvis jeg ikke får noe på garantien når den bare er 3 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 5. februar 2022 #2 Del Skrevet 5. februar 2022 Nei. Garanti dekker fabrikasjonsfeil, ikke skader som kundene påfører selv. Skader som dette dekkes av forsikring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmxstian122 Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 5. februar 2022 Hvorfor fikk jeg beskjed om og sende den inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5. februar 2022 #4 Del Skrevet 5. februar 2022 bmxstian122 skrev (9 minutter siden): Hvorfor fikk jeg beskjed om og sende den inn da? Fordi de skal taksere skaden. De går sikkert utifra at du har forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå