Gå til innhold

Erfaring med nutridrink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den bli harsk selv om det er lenge til den går ut på dato? Jeg oppbevarer noen nå og i følge flaskene er det lenge siden de ble tappet på flaske. 

De blir oppbevart i romtemperatur på apoteket. Bør jeg uansett sette dem kaldt hjemme før åpning ?

Anonymkode: 98762...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan den bli harsk selv om det er lenge til den går ut på dato? Jeg oppbevarer noen nå og i følge flaskene er det lenge siden de ble tappet på flaske. 

De blir oppbevart i romtemperatur på apoteket. Bør jeg uansett sette dem kaldt hjemme før åpning ?

Nei det kan de ikke. Hvorfor ikke bare forholde deg til datoen på de som med alt annet. Og nei du behøver ikke sette de kaldt. Hadde du trengt det hadde de stått kjølig på apoteket også 

Anonymkode: f0d02...7ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei det kan de ikke. Hvorfor ikke bare forholde deg til datoen på de som med alt annet. Og nei du behøver ikke sette de kaldt. Hadde du trengt det hadde de stått kjølig på apoteket også 

Anonymkode: f0d02...7ac

Jeg forholder meg til datoen på de som med alt annet. Jeg tenker jo også at de kan oppbevares i romtemp. hjemme på benken som i hylla på apoteket. 

Jeg spør som jeg gjør fordi det har vært avsmak på noen av dem, andre ikke, samme tappedato og utløpsdato på alle, i utgangspunktet en smak jeg liker, så jeg undret meg på om dette kunne skje. Hadde du smakt på den, ville du nok lurt på det samme som meg. Jeg har mange flasker stående og jeg hadde måttet kaste alle hvis det viste seg at de var dårlige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...