AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Huff gruer meg sånn og vet at "eldre" får flere komplikasjoner, noen som er 36+ og kan si om og hvor mye de revnet? Samt om det er noen som var unge fødende og hvordan det gikk for dem? Anonymkode: 65203...bdf
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Tror ikke det nødvendigvis har noe å si. Fødte for første gang som 22-åring, revnet og med masse sting og komplikasjoner etterpå. Har født to ganger etterpå, ikke revnet eller noe. Var 30 siste gang. Anonymkode: ac9bd...d52
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Er 36 og endte med ks her da baby satt fast. Men la på meg 25kg+ og ikke et eneste strekkmerke. Tror det er kosthold som har vært avgjørende: mye frukt, grønt og vann lite sukker,hvete, brus osv. Hudrn blir da elastisk å tøyelig,mens en tørr hud vil jo sprekke lettere. Tenker det er litt det samme med å revne. Ellers råder jeg deg til å øve på pusteteknikk og lytte til jordmor. Søk opp Bridget Teyler på youtube hun har video på pust samt tips for å ikke revne Anonymkode: 79fe2...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå