AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg synes dette med kosthold er så vanskelig. Har jo lest kostholdsrådene og har prøvd å legge om på noen ting. Nå er jeg snart i uke 12 og første trimester har gått veldig fint kostholdsmessig, har stort sett bare hatt lyst på frukt og grønt. Men NÅ craver jeg plutselig sjokolade og vingummi og burger og brus! Prøver å begrense meg, men sånn som i dag, lørdag har det blitt mye snacks. Spiser du som du gjorde før du ble gravid (minus fy-fy mat) eller spiser du mye sunnere og bedre? Anonymkode: 7234f...4fa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Jeg var innstilt på et sunt kosthold når jeg ble gravid, men helt ærlig så falt jeg rimelig fort av den vogna. Jeg spiste egentlig det jeg ville, og det var en del godteri og brus. Jeg fikk høre i ettertid fra tannlegen at emaljen eller hva det heter svekkes (?) på samme måte som at mange andre ting endres med kroppen under graviditet, så man er mer utsatt for hull og sånn. Jeg drakk voldsomt mye eplejuice, gjerne midt på natten. Ikke helt bra men jaja Anonymkode: 99d27...278 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg spiste ganske sunt første trimester pga kvalmen gjorde at frukt og grønnsaker var omtrent alt jeg fikk i meg. Men 2. og 3. trimester skled det helt ut og jeg hadde omtrent kun lyst på raske karbohydrater og sjokolade.. Ikke stolt av det da Forsøkt å iallfall spise sunt pålegg siden jeg spiser en del brødmat. Anonymkode: 57c34...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå