AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #61 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Morsomt hvor lite folk som har lås på badedøra og som ønsker at tenåringen skal komme inn mens de selv står i dusjen. Anonymkode: 2aaef...1cf Tenåringer kam da høre selv at noen står å dusjer... da velger de vel å gå inn selv... Anonymkode: 264d9...316 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #62 Skrevet 6. februar 2022 Har aldri gått naken foran barnet mitt og ser ingen grunn til det heller, det ette ikke at jeg har ett problem med kroppen liksom p Anonymkode: 342bb...330 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #63 Skrevet 6. februar 2022 Mitt barn er snart 16 år. Jeg bryr meg ikke så mye. Kan dusje uten å låse døra. Men skjønner at barnet ikke gjør det lengre selv. Anonymkode: 94d37...446 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #64 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Naturlig at du kler på deg? Ok... Er vel ingen som føler behov for å gå naken?? Så teit formulering!Man gjør vel det man er bekvem med? Jeg vil gjerne oppdra barn som har et avslappet forhold til egen og andres kropp. At nakenhet ikke bare er seksuelt. Anonymkode: 5ca99...0b4 Å det kan man kun få om foreldre går naken foran barna? Anonymkode: 342bb...330 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #65 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så ekkelt at du tenker sånn. Har du vært utsatt for overgrep, eller ser du på barna på en seksuell måte? Hvis ikke skjønner jeg ikke problemet? Skremmende holdning. Kan du hjelpe 2-åringen din på do, eller er det også problematisk for deg? Hvordan tror du barnet reagerer når han/hun begynner å komme i puberteten og aldri har sett en naken kropp? Anonymkode: 96a72...d6e Ekkelt at man er forskjellig faktisk. Så skjelt at du tenker at du MÅ gå naken foran eget barn 🙄 Anonymkode: 342bb...330 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #66 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den rare her er deg. Anonymkode: e3474...658 Det rare er dere som må påpeke at andre er rare, har unaturlig forhold til kropp osv fordi de mener noe annet Anonymkode: 342bb...330 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #67 Skrevet 6. februar 2022 Jeg har en 17-åring og går forsatt naken fra bad til soverom osv. Og om natten om jeg må tisse/hente vann eller lignende går jeg jo naken fra senga til dit jeg skal og tilbake igjen, orker ikke kle for meg morgenkåpe for det. Anonymkode: 874b4...337 1
Jadzia Skrevet 6. februar 2022 #68 Skrevet 6. februar 2022 Jeg går aldri helt naken rundt. Men jeg sover i trusa, går på do før jeg kler på meg osv. Det må de bare tåle. De er 5 og 8. om de må på do mens jeg er i dusjen, så er det heller ikke noe problem. De kommer ofte opp i senga på nettene, og jeg kler ikke på meg av den grunn. Så lenge de ikke ytrer ubehag ved det, så kommer jeg ikke til å dekke meg til i naturlige settinger som det.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #69 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ? Altså😂 Hvorfor er det rart at man foretrekker å ha klærne på? Vet om en som dusjet sammen med barnet sitt på 4 år. Hun synes det var så gøy med pappaens underliv at når de dro på besøk til familie og venner så prøvde hun å bli med folk på do så hun kunne se. Det synes jeg er rart. Anonymkode: a4250...640 Helt enig med deg! Faktisk sjokkert over kommentarene her, jeg synes det er merkelig og veldig feil!🤷♀️🙄 Må da gå an å ha på seg undertøy i det minste Anonymkode: 318a2...a5b 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #70 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei det er så dyrt. Vi er alle uføretrygdet vet du. Anonymkode: 8f2dd...eb5 Ja, vi fattige står på verandaen og lufttørker. Hvem har råd til å vaske Håndklær i disse dager? Anonymkode: c1a4e...efe
smilo Skrevet 6. februar 2022 #71 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror folk flest i resten av verden synes det er mer unaturlig enn naturlig å skræve rundt naken foran barna sine. Anonymkode: f5db3...201 De fleste skræver ikke foran barna, men at man kan gå på badet/soverommet e.l ser jeg ingen problemer med, så lenge man slutter når barnet selv begynner å trekke seg tilbake og synes det er kleint. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #72 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror folk flest i resten av verden synes det er mer unaturlig enn naturlig å skræve rundt naken foran barna sine. Anonymkode: f5db3...201 Vet ikke helt. Har reist masse rundt i verden, og i mange land dusjer de ute i bakgården eller skyller kroppen med ei bøtte vann, og så surrer de et klede rundt rumpa etterpå. Dette gjøres i fellesskap hvis det er behov, ingen som tenker på å dekke seg til eller gjemme seg. Synes det er trist å se de som står i fellesdusjen med klær på når de skal vaske seg. Anonymkode: 2ac63...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #73 Skrevet 6. februar 2022 Weird alert. Anonymkode: 12405...eea
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #74 Skrevet 6. februar 2022 Jeg er oppvokst med å gå på nudiststrender og slikt, og det syntes jeg selv begynte å bli rart rundt 9-årsalderen. Jeg er ikke så ekstrem, men anser nakenhet som helt naturlig. Min datter på 7 vil fortsatt bade i badekaret sammen, så da gjør vi det. Når hun vil bade alene, kommer jeg selvsagt til å respektere det. Anonymkode: 7518c...298 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #75 Skrevet 6. februar 2022 Har et heeelt avslappa forhold til kropp. Når det er naturlig er jeg naken, men dekker til vitale deler. Sprader ikke. Så mine jenter på 12 & 22 ser meg naken fra tid til annen. Om vi er på svømming, eller slike ting. Anonymkode: 2e643...876 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #76 Skrevet 6. februar 2022 Har egentlig aldri sluttet å gå naken foran barna😅 Anonymkode: 11e04...048 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #77 Skrevet 6. februar 2022 De går ikke i samme garderobe når de er på svømming de da. Tenker at det er null problem. Anonymkode: 4ff30...909
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #78 Skrevet 6. februar 2022 Hos meg sluttet det når barna selv viste at de syns det var litt ubehagelig om de kom inn når jeg var på badet uten klær, og de selv skjulte seg litt. Husker ikke helt når det skjedde med sønnen min, men han er 14 nå og det noen år siden. Datteren min på 12 er litt i grenseland, hun kan gå på do når jeg er der men ikke dusje eller kle av seg. Anonymkode: c9913...fcd
TinaChristina Skrevet 6. februar 2022 #79 Skrevet 6. februar 2022 Mine er 8 og 12 år. Jeg er naken på badet, og ut for å hente klær osv. Det er de også, vi har alle et avslappet forhold til det, selv om 12 åringen er kommet i puberteten. Men de er jenter. Jeg tror ikke jeg ville vært naken foran en sønn på 12 og pubertet nei.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #80 Skrevet 6. februar 2022 Jeg husker fortsatt tissen til faren min, som jeg så en gang for ca 30 år siden. Sitter ikke igjen med PTSD etter dette, akkurat... Nå har jeg aldri vært en som går naken rundt, men min sønn kunne lett komme inn mens jeg dusjet f.eks uten at jeg brydde meg. Jeg tror jeg begynte å dekke meg til når jeg merket at ungene selv syntes det begynte å bli privat. Anonymkode: 9cd3c...a4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå