Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn som aldri klarer å tenke ut hva jeg ønsker meg til jul, hva jeg kan tipse andre om å kjøpe til de jeg kjenner osv.. 

Noen som kan hjelpe meg med å komme på lure/fine ting man kan ønske seg i navnefest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger til sparekontoen til barnet. Ellers vil du bare få tull. Typ smykker, armbånd, smykkeskrin, DÅPSRULLHOLDER. 

Anonymkode: 45a52...39f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Penger til sparekontoen til barnet. Ellers vil du bare få tull. Typ smykker, armbånd, smykkeskrin, DÅPSRULLHOLDER. 

Blir nok så vi ønsker oss litt penger ja. Men skulle så gjerne hatt noe annet og, føles nesten kjedelig å ønske seg kun det. Vi har gutt, så slipper nok unna smykker og slikt.

Skrevet

I en navnefest jeg var fikk barnet barnehagesekk, eventyrbøker og andre bøker. Ønsk heller sånne type praktiske ting enn gull og sølv osv. Feks ting/klær til barnehagestart

Anonymkode: 50cd1...57a

Skrevet
theoneandonly skrev (1 time siden):

Blir nok så vi ønsker oss litt penger ja. Men skulle så gjerne hatt noe annet og, føles nesten kjedelig å ønske seg kun det. Vi har gutt, så slipper nok unna smykker og slikt.

Hehe, vi har også gutt. Han fikk smykker og armbånd selv om vi ga beskjed at det er noe vi virkelig ikke ønsker. Siden det blir bare liggende og aldri brukt. 

Skrevet

Gynge hest, "pene" bøker - gjerne med eventyr, penger i fond/bsu, sølv skje - gaffel - kniv i barnebestikk. Det bruker fortsatt vår 4 åring 

Skrevet

Eventyr- og sangbøker

Barnebestikk og barneservise (sånne fine sett)

Tripp-trapp-stol om dere ikke har det, eller andre barnemøbler

Kunst

Anonymkode: 55c12...619

Skrevet

Finglass/krus med inngravert navn

Treleker

Bæremeis

Turkopp

Spikkekniv

Ullpledd

Balansesykkel

Vår gutt har brukt smykkene han fikk når han skal pynte seg. Finnes fine smykker med fotball, traktor, forbokstav osv. 

Bøker

Bestikk, servise

Gyngehest/gyngesau

Barnestol (liten stol i barnestørrelse) 

Koffert

Puslespill

Matboks, drikkeflaske, termos

Babyhåndkle med brodert navn

Hjemmestrikka klær eller teppe

Leker

Gavekort fotograf 

Saueskinn

Anonymkode: 41f26...941

Skrevet

Takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...