theoneandonly Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er en sånn som aldri klarer å tenke ut hva jeg ønsker meg til jul, hva jeg kan tipse andre om å kjøpe til de jeg kjenner osv.. Noen som kan hjelpe meg med å komme på lure/fine ting man kan ønske seg i navnefest?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Penger til sparekontoen til barnet. Ellers vil du bare få tull. Typ smykker, armbånd, smykkeskrin, DÅPSRULLHOLDER. Anonymkode: 45a52...39f
theoneandonly Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Penger til sparekontoen til barnet. Ellers vil du bare få tull. Typ smykker, armbånd, smykkeskrin, DÅPSRULLHOLDER. Anonymkode: 45a52...39f Blir nok så vi ønsker oss litt penger ja. Men skulle så gjerne hatt noe annet og, føles nesten kjedelig å ønske seg kun det. Vi har gutt, så slipper nok unna smykker og slikt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 I en navnefest jeg var fikk barnet barnehagesekk, eventyrbøker og andre bøker. Ønsk heller sånne type praktiske ting enn gull og sølv osv. Feks ting/klær til barnehagestart Anonymkode: 50cd1...57a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 theoneandonly skrev (1 time siden): Blir nok så vi ønsker oss litt penger ja. Men skulle så gjerne hatt noe annet og, føles nesten kjedelig å ønske seg kun det. Vi har gutt, så slipper nok unna smykker og slikt. Hehe, vi har også gutt. Han fikk smykker og armbånd selv om vi ga beskjed at det er noe vi virkelig ikke ønsker. Siden det blir bare liggende og aldri brukt. Anonymkode: 45a52...39f
kaleidoskop Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Gynge hest, "pene" bøker - gjerne med eventyr, penger i fond/bsu, sølv skje - gaffel - kniv i barnebestikk. Det bruker fortsatt vår 4 åring
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Eventyr- og sangbøker Barnebestikk og barneservise (sånne fine sett) Tripp-trapp-stol om dere ikke har det, eller andre barnemøbler Kunst Anonymkode: 55c12...619
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Finglass/krus med inngravert navn Treleker Bæremeis Turkopp Spikkekniv Ullpledd Balansesykkel Vår gutt har brukt smykkene han fikk når han skal pynte seg. Finnes fine smykker med fotball, traktor, forbokstav osv. Bøker Bestikk, servise Gyngehest/gyngesau Barnestol (liten stol i barnestørrelse) Koffert Puslespill Matboks, drikkeflaske, termos Babyhåndkle med brodert navn Hjemmestrikka klær eller teppe Leker Gavekort fotograf Saueskinn Anonymkode: 41f26...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå