Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg hvis du er betatt/forelsket i noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du noe spesielt? 

Anonymkode: 857fe...adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir fort nervøs foran vedkommende, redd for å si noe feil, fniser mye av både meg selv og han og prøver å være søt 🤪 

Anonymkode: 230ed...d54

Skrevet

Jeg blir så stressa😅 tuller for mye, ler for mye, og klarer dessverre aldri å være meg selv…. Katastrofe! Men, menn faller visst for dette, men faller fort ut når jeg slapper av og ikke tuller og vaser så mye😂

Anonymkode: 857c2...07a

Skrevet

Jeg låner dem iallfall ikke penger :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Håper jo jeg oppfører meg så bra som mulig i situasjonen med vedkommende. Prøver ikke å være verken søt eller morsom, men jeg syns han er morsom og da ler jeg jo mye. 

Kler meg mer bevisst. Ser det som positivt at jeg får lyst til å være fin for h*n.  Jeg blir også selvbevisst generelt og det er negativt og slitsomt. Jeg kan bli veldig praktisk klønete og dette er vel noe som har avslørt meg. Så er det et par andre tegn som jeg vet avslører meg og som h*n er klar over, dette holder h*n i på en fin måte. Vet h*n blir sjarmert av kløninga mi (også), men den er i veien for meg. Jeg vil jo gjerne imponere... 

Anonymkode: 97840...357

Endret av My148
Skrevet

Tror det er felles for både kvinner og menn at man blir mer selvbevisst. Du blir opptatt av hva de tenker om deg. Det merker jeg på meg selv, og jeg har også merket det på menn som har likt meg.

Det må selvsagt sees i sammenheng med deres personlighet generelt - noen er generelt sjenerte, eller innadvendte, eller utadvendte osv. 

Jeg tror problemet for noen kvinner er at de er veldig tiltrukket av selvsikkerhet hos menn, såpass at de ikke tenker over at en mann som er veldig selvsikker, flørtende og "på" kanskje ikke er så betatt av dem, og at det tillater ham å føle seg trygg på interaksjonen. 

Anonymkode: afedc...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...