AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Åpenbart et spørsmål til dere menn med fast partner over lengre tid. Hvor godt merker dere forskjell på hvor trangt det føles ut, over tid? Ulike ting som spiller inn, f.eks bekkenbunnstrening, hormoner, prevensjon, om man har født barn osv. Bare skjønner ikke hvordan man kan ha sex ofte over en periode og så si, ok nå er det merkbart trangere/videre enn det var for noen måneder siden. Er det ikke litt som å koke en frosk, det går gradvis så det er vanskelig å bedømme? Anonymkode: e4ae4...72b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Tror du noen kysser intenst etterpå og skryter av hvor trang du var i kveld kjære? Å varme kuken der inne mellom benene hennes kan oppleves litt forskjellig fra gang til gang, men det er alltid en fantastisk følelse. For kropp og sjel. Ikke først og fremst for pikken sin del. Anonymkode: 5a5da...e81 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Anonymus51 skrev (23 minutter siden): Slutt med disse runketrådene Det er et oppriktig spørsmål og en reell problemstilling for meg. Beklager så mye om jeg formulerte det trollaktig. Anonymkode: e4ae4...72b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du noen kysser intenst etterpå og skryter av hvor trang du var i kveld kjære? Å varme kuken der inne mellom benene hennes kan oppleves litt forskjellig fra gang til gang, men det er alltid en fantastisk følelse. For kropp og sjel. Ikke først og fremst for pikken sin del. Anonymkode: 5a5da...e81 Nei. Jeg lurer på om det er mulig å kjenne forskjell over tid. I mitt tilfelle, "du var trangere før du fødte et barn" så lurer jeg på om det er lett å kjenne forbedring etter en stund eller om det er sånt som umerkelig endrer seg men aldri blir som før. Anonymkode: e4ae4...72b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Jeg lurer på om det er mulig å kjenne forskjell over tid. I mitt tilfelle, "du var trangere før du fødte et barn" så lurer jeg på om det er lett å kjenne forbedring etter en stund eller om det er sånt som umerkelig endrer seg men aldri blir som før. Anonymkode: e4ae4...72b Aner ikke hvordan det er etter en dame har født et barn. Mulig noe forandrer seg etter det, men jeg vet ikke. Men damer blir ikke større der nede etter å ha hatt sex noen eller mange ganger. Det er en ungdomsskole myte. Anonymkode: 21b4a...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aner ikke hvordan det er etter en dame har født et barn. Mulig noe forandrer seg etter det, men jeg vet ikke. Men damer blir ikke større der nede etter å ha hatt sex noen eller mange ganger. Det er en ungdomsskole myte. Anonymkode: 21b4a...6e8 Er klar over at det er en myte at mye sex gjør en videre Det er ikke det jeg tenker på, men andre faktorer som beviselig påvirker vevets struktur og spenst osv. Trenger ikke å ha født heller. Si hun begynner med målrettet bekkenbunnstrening, hvordan/når merker han forskjell (hvis han gjør det da)? Anonymkode: e4ae4...72b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Mannen min kjenner når jeg kniper,og kommer fortere da😅 Det er vel ikke sånn at man sier til partneren sin ; 'kjære, i dag var du så trang at jeg kom med en gang'. 🤣 Klein kommunikasjon,isåfall🤭 Vi merker begge to når fitta mi strammer seg,men vi snakker ikke om det. Vi bare nyter det😊 Anonymkode: 6067f...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Trente damer blir ikke videre etter fødsel er min erfaring med flere. Andre må trene bevisst for å slippe. Anonymkode: e54f1...d7d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min kjenner når jeg kniper,og kommer fortere da😅 Det er vel ikke sånn at man sier til partneren sin ; 'kjære, i dag var du så trang at jeg kom med en gang'. 🤣 Klein kommunikasjon,isåfall🤭 Vi merker begge to når fitta mi strammer seg,men vi snakker ikke om det. Vi bare nyter det😊 Anonymkode: 6067f...c3d Er det nødvendig å gjøre narr? Det er heller ikke det jeg spør om, om han kjenner når du strammer musklene. Jeg lurer på hvor merkbar endringen er for han over tid hvis du trener målrettet. Anonymkode: e4ae4...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå