Gå til innhold

Viser du kløften din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som er store bryster blir det lettere for deg at kløften din kan akseptabelt være mer synlig, og du kler deg etter det?

Alder? Fylke?

Anonymkode: 7a964...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja . 33. Oslo

Anonymkode: 3cc89...036

Skrevet

Jeg ER ikke mine store bryster, men ja, det gjør jeg og det har alltid falt meg naturlig. 

Det er dager jeg ikke føler for å vise frem bysten/kløfta og da går jeg for plagg som skjuler den naturlig. 

39, Oslo. 

Anonymkode: 9a339...700

Skrevet

Får meg til å tenke at kvinner har tre kløfter å vise til, fra stor til mindre og minst 😂

Anonymkode: a957c...d56

Skrevet

Nei, jeg liker ikke å vise kløft og gjør det sjeldent. Jeg bruker vanligvis BHer som har store nok skåler til at brystene får ordentlig plass, og ikke må skvises sammen. Da unngår jeg også stort sett å få kløft.

50 + fra Agder 

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg viser ikke kløft. Synes det er vulgert og tarvelig med dyp kløft. Ikke at man trenger å bruke pologenser, men puppene trenger ikke henge ut 😖

Anonymkode: 564b1...422

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg gjør stolt det 🥰 Naturlig for meg 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor. Er der pent med puppesprekk? Jeg syntes det er som rumpesprekk.

Anonymkode: db156...16b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri skjønt hvorfor. Er der pent med puppesprekk? Jeg syntes det er som rumpesprekk.

Haha, der sa du det! 😂

Anonymkode: 564b1...422

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Se fra 2:20

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Se bort i fra forrige, denne forklarer hvorfor

Skrevet

Fylke? 😄 

Anonymkode: 0583b...a90

• Liker 1
Skrevet

Nei. Viser ikke kløften. Hvorfor skal jeg vise meg frem som en hore. 

Anonymkode: a16e6...0cf

Skrevet

Ja, det er ikke til å unngå med mindre jeg bruker pologenser. Ikke noe jeg tenker over, og håper ikke andre gjør det heller. 

Anonymkode: a8b6a...27e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Til deg som er store bryster blir det lettere for deg at kløften din kan akseptabelt være mer synlig, og du kler deg etter det?

Alder? Fylke?

Anonymkode: 7a964...702

Det er ikke lett å ikke vise kløft😅

Har heller aldri likt å bruke overdeler som har trang,lang hals,får kvelningsfølelse..

Skrevet

Nei, prøver å dekke til kløften. Ikke min stil å vise fram godsakene til hvermannsen 😁

39 år fra Vestlandet 

Anonymkode: 47c69...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...