Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er en frivillig slaver for ei voksen dame, hun digger det, Hun spør om råd og jeg roser og bygger henne opp, av og til vil hun se meg ondere og forsellige andre ting, kan også være kinky saker, høres sykt ut, ja vel. Men det tilfredstiller henne.Jeg svarer på spørsmål, dere må si meningen deres.
Gjest Avelokse Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 nomore82 skrev (3 minutter siden): Nei det er ikke «inn» nå. Oki kansje ikke så veldig inn da, men noen liker å ha sin egen hemmelige slave på nett,men det må være samtykke
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Hvis det er så in, hvor finner jeg folk som vil være slaven min? Trenger ikke se dem runke en gang, jeg vil bare ha gratis penger. Anonymkode: 6467b...1d4
SlemUlv Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 slave på nett.. Høres bare kjedelig ut. Kan jo ikke gjøre noe gøy.
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå