AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hei. Jeg har en jobb i nabokommunen, og trives veldig godt. Men det er 45 minutter med bil en vei, og veldig vanskelig å få parkering i byen, må parkere langt unna arbeidsplassen (går buss en gang i timen, så det er uaktuelt). Nå har det dukket opp en mulighet til samme jobb i egen kommune, 20 minutter kjøring og 10 min unna barnehagen til barna. Men der er det et «eldre» miljø og mindre kollegaer, i motsetning til der jeg er nå med en stor gjeng og mange jevnaldrende. Jeg har så lyst å jobbe i bokommunen, for mer tid med barna og mindre stress om morgenen (lete etter parkering…). Men så redd for å ikke trives like godt. Hva ville dere gjort?? Anonymkode: 9316c...171
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Det høres ut som en veldig legitim grunn til å skifte jobb spør du meg. Ville søkt! Tiden med barna mens de er små forsvinner så sykt raskt og kjipt å bruke den på pendling. Anonymkode: 068c6...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå