Gå til innhold

Hvor mange ganger i uka kjøper du lunsj? Og hvor jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

•de dagene du ikke kjøper, hva tar du med hjemmefra? 

Syntes selv lunsj fort kan koste en del om man skal kjøpe hver dag 

Anonymkode: d7c3a...ec3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kantine på kontoret så om jeg er der så kjøper jeg mat i kantina. Det er billig. Har jeg hjemmekontor så lager jeg meg lunsj hjemme. Så jeg kjøper egentlig aldri lunsj ute.

Anonymkode: 18d94...86b

Skrevet

Kjøper nesten aldri lunsj. Noen ganger har jeg med noe fra en too good to go pakke da, men utover det er det meget sjeldent. 

Har med f.eks. brødskive, knekkebrød, rundstykker, grove vafler, banan lapper, wraps, kjøleskapsgrøt, yoghurt med tilbehør eller middagsrester. 

Skrevet

0

Jobber på en skole

Skrevet

Aldri, vi får kaffe/te/melk på jobb og jeg spiser havregryn til lunsj hver dag
Jobber på kontor

Anonymkode: 96143...243

Skrevet

Alle dager jeg er på kontoret, har en subsidiert kantineordning, koster 35 kr gangen.

Der jeg jobbet før kostet det 50 kr per gang, pluss det var i Bjørvika så gikk en del ut og lunsjet også. Kjempestor utgift, som jeg merket jeg sparte penger på da vi endte på hjemmekontor!

Anonymkode: cb444...37a

Skrevet

Aldri, jobber i akademia.

Anonymkode: cf7e5...376

Skrevet

Aldri,  jobber på en vgs der dagens i kantina alltid er noe usunt som ikke frister. Tar med matpakke, for det meste brødskiver og en boks med grønnsaker. Av og til middagsrester

Anonymkode: a65de...2eb

Skrevet

Vel nå har jeg hjemmekontor.. men da jeg var på kontoret kjøpte jeg lunch i kantina hver dag + noen ganger fra cafe/kiosk eller matbutikk i nærheten enten i tillegg eller istedet for kantina.

Pris i kantina der jeg jobber nå er 40kr uannsett hva du tar (er både brødmat, noe salatgreier, varmmat og div, type buffet). Der jeg jobbet før varierte det på hva man spiste siden ting var individuelt priset i kantina + fikk noe av det subsidiert av jobben (kun om vi spiste i kantina da) så da ble det alt fra 10 - 80kr per dag. 

Tror aldri jeg har tatt med mat de 8 årene jeg har jobbet etter studiene 😄

Anonymkode: 4fd64...d3e

Skrevet

Vi har delvis sponset lunsj på jobb, max 25 kroner og da får man full middag, eventuelt kan man få brød og pålegg gratis, god mat også. Så føler ikke at jeg sparer noe på å ta med hjemmefra, bruker rundt 60-70 kr uka på varmlunsj. 

Skrevet

Ganske sikker på at jeg i tillegg til lunchen brukte 40-50kr på kaffe/kioskvarer/ettermiddagsmat fra matbutikken utenom lunch 3/5 dager i uka... tror det er mye billigere for meg å sitte på hjemmekontor selv om det var trivlig med kaffetur på ettermiddagen med kollegaer 😊

Anonymkode: 4fd64...d3e

Skrevet

Alt for ofte 😣 Brus 25 kr, og baguette eller varm mat til 40-50 kr. Blir dyrt! Jobber på sykehus. 

Anonymkode: c47ac...786

Skrevet

Lunsj i kantine på jobb. Blir trekt i lønn og kan spise så mye vi vil. Koster rundt 19 kroner dagen. 

Anonymkode: 5edb6...aa6

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alt for ofte 😣 Brus 25 kr, og baguette eller varm mat til 40-50 kr. Blir dyrt! Jobber på sykehus. 

Anonymkode: c47ac...786

Bare å ta med matpakke da. 

Anonymkode: 72730...934

Skrevet

Aldri!

Har sluttet med det, da jeg sparer til å borre til "kina" og legge vannbåren varme i hele huset og garasjen! 

Spiser knekkebrød med div pålegg 

Anonymkode: 355fa...181

Skrevet

Aldri. Hender jeg tar med noe hjemmefra, men oftest spiser jeg ikke før etter at jeg kommer hjem fra jobb.

Anonymkode: b3af6...855

Skrevet

Aldri. Jobber i barnehage. Har med matpakke, og de dagene vi lager varm lunsj så spiser jeg det vi har. 

Anonymkode: f91e9...7b8

Skrevet

Nesten aldri, tar med mat hjemmefra. Jobber i matbutikk. 

Anonymkode: df620...4a4

Skrevet

1 gang i uken. Ellers har jeg med knekkebrød og pålegg. Dyrt og kjip mat.

Anonymkode: 9b20a...ae2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Aldri. Jobber i barnehage. Har med matpakke, og de dagene vi lager varm lunsj så spiser jeg det vi har. 

Anonymkode: f91e9...7b8

Det foreldrene betaler for altså?

Anonymkode: bf4a8...ff1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...