AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Noen som ser på? Får så vondt av Pamela i den serien. Lurer på om det var slik i virkeligheten🤔 hørte at Pamela ikke ønsket at serien skulle lages… Anonymkode: f8922...db4
Pippi Lotta Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Jeg leste det samme, at hun ikke ønsket at de skulle lage den. Så føler serien egentlig bare blir et nytt overtramp mot henne, selv om de sikkert forsøker å fremstille historien rettferdig så er de jo bare enda flære som misbruker hennes historie. Så tror ikke jeg kommer til å se den, men jeg tviler ikke på at hun er blitt behandlet helt forferdelig. Dobbeltmoral og dårlig kvinnesyn var vel enda mer utbredt på den tiden (håper i det minste ting er litt bedre nå). Jeg så Britney dokumentaren og måten hun ble behandlet på i media og snaket til er jo helt umenneskelig, så med en privat lekket sex video var det jo sikkert enda være. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Litt rart at det er Disney+ som viser denne egentlig. Har lurt på å se den, trodde først det var en film og føler det er litt mer ork å begynne på en hel serie. Anonymkode: 9e109...7d2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Digger Pam & Tommy og gleder meg til fortsettelsen. Ep. 2 var bang on! Måtte se den to ganger. Anonymkode: f57b8...99c 2
Stiigen Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Jeg synes det er en kjempebra serie. Får litt sånn flashback fra internett bruk på 90-tallet når de har den boksen som piper, og Altavisa og videokasetter. Definitivt underholdende, og ganske grafisk til å være Disney ! 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 3 hours ago, Stiigen said: Jeg synes det er en kjempebra serie. Får litt sånn flashback fra internett bruk på 90-tallet når de har den boksen som piper, og Altavisa og videokasetter. Definitivt underholdende, og ganske grafisk til å være Disney ! Det er jo ikke en Disney serie i den forstand, det er en Hulu serie og Disney eier 67% av Hulu Anonymkode: e7113...ca1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 De fortsetter å tjene penger på Pamela's lidelse. Kommer ikke til å se den. Er motbydelig. Det var mest sannsynlig verre i virkeligheten. Anonymkode: 2847f...e75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå