Gå til innhold

Kåt på eksen til kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen en god stund nå og har et veldig godt forhold. Som de fleste andre i dagens samfunn har jeg tidlig i forholdet stalket meg frem til diverse ekser og litt av hvert fra kjærestens fortid, uten at det egentlig har vært noe problematisk, jeg har bare blitt en smule fortidssjalu, særlig på én av eksene hans som det virker som at han hadde et veldig bra forhold med før det tok slutt (noen år før vi ble sammen). For en liten stund siden møtte vi tilfeldigvis på denne eksen på et utested og jeg ble umiddelbart veldig ubekvem og følte meg nesten litt truet av at hun snakket med kjæresten min. Hun var veldig hyggelig og jeg tror absolutt at hun er et godt menneske, men jeg er definitivt litt sjalu på deres fortid sammen og er redd for at de kan finne tilbake til hverandre igjen og at kjæresten min skal kvitte seg med meg. Men dette har jeg og samboeren snakket ut om i ettertid, så det er egentlig irrelevant. Men nå som det har gått en liten stund klarer jeg ikke å slutte å tenke på hvor sykt vakker hun er og at jeg også egentlig tenner litt på henne og kan fantasere om at vi gjør seksuelle ting med hverandre. Jeg skjønner ikke helt hvor denne følelsen kommer fra i og med at jeg i utgangspunktet er ganske sjalu, og føler at hun truer forholdet til kjæresten min og meg. Det er helt uaktuelt å gjennomføre noe seksuelt med henne, og jeg hadde aldri håndtert trekant med all denne sjalusien, så jeg lurer egentlig bare på om det er noen andre der ute som har opplevd noe lignende eller som kan hjelpe meg å finne ut av hvor disse fantasiene kommer fra. Setter pris på alt av tanker og filosofier.

Vi er forresten i starten av 20-åra, om det skulle ha noe å si

Anonymkode: d4dfe...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bifil?

Anonymkode: 58f50...0e4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du bifil?

Anonymkode: 58f50...0e4

Jeg har alltid vært litt opptatt av både menn og kvinner, men har så langt bare vært i forhold med menn og har ikke hatt noe særlig "singeltid" til å utforske... Jeg er ikke så veldig opptatt av å definere seksualiteten min, men jeg tiltrekkes av begge kjønn ja

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville prøvd å glemme det, se om det går over. Sikkert et kjipt svar, men det er godt mulig det er en reaksjon på sjalusien på en måte - har opplevd det selv, veldig forvirrende. Hvis det vedvarer kan det jo være noe i det, og da må du nesten ta det derfra, om du velger å bli i forholdet med din nåværende eller ikke. 

men; hvorfor skal han absolutt snakke med eksen sin?

Anonymkode: a2741...9dc

Skrevet

Helt naturlig. 

Eksempel, noen kvinner vil deles med annen mann i et forhold, mens i andre vil de dele mannen med andre kvinner. 

Seksualitetens form skifter. Det over er bare et eksempel jeg som mann lever. Jeg er hennes siste, og sier ikke nei takk. 

.

Anonymkode: ab83d...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...