AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Det sies mye negativt om dere her på forumet men jeg vil bare si at jeg setter pris på dere ❤️ Hadde det ikke vært for dere så hadde jeg gått mange netter tomhendt hjem fra byen, fra fest, eller når jeg har vært på ferie. Dere er grunnen til at jeg har hatt 2 siffret antall sexpartnere og jeg setter stor verdi i at jenter som deg bidrar. Ikke hør på alle incels som klager de evner bare ikke og prate med jenter og tror at de faktisk hadde fått seg noe om dere ikke hadde mange sexpartnere.. Gir det mening? nei. Så fortsett og vær dere selv, dere er ønsket 😁. Anonymkode: e6ed4...6c0 3 2 2
Pippi Lotta Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Er du veldig dårlig i sengen? Siden det virker som om du er mer takknemlig en hva du tror jentene er? Er det bare jentene som har bidrar til noe bra for deg og du aldri har bidratt il noe bra for dem (etter et tosifret antal til og med), så må du jo begynne å føle deg ganske stakkarslig etter hvert😂 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Takk til dere menn også som er så lette å få Anonymkode: 507c3...331 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Er du veldig dårlig i sengen? Siden det virker som om du er mer takknemlig en hva du tror jentene er? Er det bare jentene som har bidrar til noe bra for deg og du aldri har bidratt il noe bra for dem (etter et tosifret antal til og med), så må du jo begynne å føle deg ganske stakkarslig etter hvert😂 Haha nei, jeg er bare takknemlig for at dere finnes er det noe galt med det? Det handler jo om å ta og gi, ville bare si at jeg setter pris på hva dere gjør 😈 🍆💦 Anonymkode: e6ed4...6c0 1
MacadamiaNut Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er ikke takknemlig for menn som er lette å få til sengs, tar det nok for gitt 🤷🏼♀️💁🏼♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Takk til alle menn, som er så lette å få til sengs. Dere tror vi damer blir forelska i dere så snart vi har sex, men alt vi er ute etter, så sant dere ikke har hele pakka med utseende + personlighet, er kjeppen deres, oppmerksomhet og komplimenter. Og det får vi lett 👍 Hvorfor kjøpe hele grisen når vi bare trenger pølsa Anonymkode: 78227...563 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk til alle menn, som er så lette å få til sengs. Dere tror vi damer blir forelska i dere så snart vi har sex, men alt vi er ute etter, så sant dere ikke har hele pakka med utseende + personlighet, er kjeppen deres, oppmerksomhet og komplimenter. Og det får vi lett 👍 Hvorfor kjøpe hele grisen når vi bare trenger pølsa Anonymkode: 78227...563 Hvis det virkelig hadde vært tilfelle hadde det jo vært vinn-vinn😅 Kvinner er ikke skapt til å fly rundt og ha sex på samme måte som menn. Det er også bevist at sex for kvinner er en emosjonell sak. En mann kan ligge med deg selvom han ikke liker deg. Det er et rent fysisk behov. Dette er ikke like lett og naturlig andre veien. Anonymkode: 51699...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk til alle menn, som er så lette å få til sengs. Dere tror vi damer blir forelska i dere så snart vi har sex, men alt vi er ute etter, så sant dere ikke har hele pakka med utseende + personlighet, er kjeppen deres, oppmerksomhet og komplimenter. Og det får vi lett 👍 Hvorfor kjøpe hele grisen når vi bare trenger pølsa Anonymkode: 78227...563 Godt vi er på samme bølgelengde. Meg får dere lett så lenge dere ikke er overvektige, eller under normalen pene, så igjen takker til alle tømme stasjonene der ute som jeg kan uforpliktende tømme pølsa mi i ❤️ Anonymkode: e6ed4...6c0 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis det virkelig hadde vært tilfelle hadde det jo vært vinn-vinn😅 Kvinner er ikke skapt til å fly rundt og ha sex på samme måte som menn. Det er også bevist at sex for kvinner er en emosjonell sak. En mann kan ligge med deg selvom han ikke liker deg. Det er et rent fysisk behov. Dette er ikke like lett og naturlig andre veien. Anonymkode: 51699...ab6 Kvinner klarer fint og lett å ligge med menn de ikke liker. De gjør det hele tiden. De kan ligge med en mann de synes er stygg, men liker personligheten til, og de kan ligge med en kjekkas de synes er drittsekk. At sex kun går på følelser hos kvinner er tøv, og det er egentlig noe veldig mange er helt klar over. Ingen godt bevart hemmelighet med andre ord. Anonymkode: 50939...6c1 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner klarer fint og lett å ligge med menn de ikke liker. De gjør det hele tiden. De kan ligge med en mann de synes er stygg, men liker personligheten til, og de kan ligge med en kjekkas de synes er drittsekk. At sex kun går på følelser hos kvinner er tøv, og det er egentlig noe veldig mange er helt klar over. Ingen godt bevart hemmelighet med andre ord. Anonymkode: 50939...6c1 Jeg er enig i at kvinner kan ha sex med en mann de ikke liker, men det er større sannsynlighet for at hun danner et sterkere emosjonelt bånd etter sex enn den gjennomsnittlige mann. At det finnes kvinner som ligger med stygge menn med fin personlighet eksisterer selvfølgelig, men et unntak bekrefter ikke regelen. Anonymkode: 51699...ab6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig i at kvinner kan ha sex med en mann de ikke liker, men det er større sannsynlighet for at hun danner et sterkere emosjonelt bånd etter sex enn den gjennomsnittlige mann. At det finnes kvinner som ligger med stygge menn med fin personlighet eksisterer selvfølgelig, men et unntak bekrefter ikke regelen. Anonymkode: 51699...ab6 Nei da, damer er ikke så kompliserte som det ofte sies. De kan være ganske enkle de også. De er ute etter eventyr, spenning og noe å skryte av, derfor får blant annet kjente menn og menn med status så mange ONS. Mange damer ligger med menn de ikke tiltrekkes av. De blir på samme måte som menn lei av å ligge med samme person etter 20 år sammen. Anonymkode: 50939...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei da, damer er ikke så kompliserte som det ofte sies. De kan være ganske enkle de også. De er ute etter eventyr, spenning og noe å skryte av, derfor får blant annet kjente menn og menn med status så mange ONS. Mange damer ligger med menn de ikke tiltrekkes av. De blir på samme måte som menn lei av å ligge med samme person etter 20 år sammen. Anonymkode: 50939...6c1 Kjente menn og kjente menn med status er jeg enig i at kan få seg nok med ons. Med andre ord penger, status, eller utseende. Dette er jo viden kjent gjennom historien, og ikke noe nytt. Men stygge menn med fin personlighet, not so much. Det er iallefall ikke bildet en får på byen. Kvinner er opptatt av utseende, om dere vil innrømme det eller ikke. Det politisk korrekte svaret er at han er snill, men det er bare tull. Da hadde dere ligget med alle de dere ikke har åpnet snapene, eller de uleste beskjed på DM på instaene. Anonymkode: 51699...ab6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjente menn og kjente menn med status er jeg enig i at kan få seg nok med ons. Med andre ord penger, status, eller utseende. Dette er jo viden kjent gjennom historien, og ikke noe nytt. Men stygge menn med fin personlighet, not so much. Det er iallefall ikke bildet en får på byen. Kvinner er opptatt av utseende, om dere vil innrømme det eller ikke. Det politisk korrekte svaret er at han er snill, men det er bare tull. Da hadde dere ligget med alle de dere ikke har åpnet snapene, eller de uleste beskjed på DM på instaene. Anonymkode: 51699...ab6 Damer ligger med menn de angrer på og ikke vil møte igjen etterpå hele tiden. Og som de egentlig ikke er tiltrukket av. Det skjer hver eneste helg her i landet. Og mange føler seg stuck i et ekteskap med en mann de ikke har vært tiltrukket av på lenge. Anonymkode: 50939...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvis det virkelig hadde vært tilfelle hadde det jo vært vinn-vinn😅 Kvinner er ikke skapt til å fly rundt og ha sex på samme måte som menn. Det er også bevist at sex for kvinner er en emosjonell sak. En mann kan ligge med deg selvom han ikke liker deg. Det er et rent fysisk behov. Dette er ikke like lett og naturlig andre veien. Anonymkode: 51699...ab6 Det er ikke bevist noe som helst. Du kan ikke ha mye mellom ørene hvis du tror at noen kan bevise hva hver eneste kvinne tenker og føler forbundet med sex. Jeg som kvinne kan fint ha sex med menn uten at jeg verken har eller får følelser for de. Har skjedd mange ganger, og kommer til å skje mange ganger i framtiden. De fleste kvinner kan fint ha sex uten å ha eller få følelser for den hun har sex med. Det er fordi kvinner også kan være kåte og bare ha lyst på sex. Jeg har til og med hatt sex med menn jeg synes er stygge, fordi jeg synes det er spennende å se hvor desperate de blir og hvor langt de vil strekke seg for min nytelse. Det går fint an for både menn og kvinner å skille sex fra følelser. Jeg mistenker at sånne som deg har et ØNSKE om at kvinner skal få følelser etter sex, fordi dette gir deg en opplevelse av å være mer ønsket og verdsatt enn hva du sikkert føler at du generelt er. Om du innser at kvinner kan være like overladiske som menn, hvem skal du da kunne stole på at kan gi deg omsorg? Du klarer deg jo ikke selv, emosjonelt. Derfor må du ha en illusjon om at kvinner er "bedre" enn menn. Men det er vi ikke. Det er veldig vanlig for kvinner å gå til sengs med menn for å få bekreftelse på eget attraksjon. UTEN at vi har følelser for den vi ligger med. Anonymkode: 78227...563 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt vi er på samme bølgelengde. Meg får dere lett så lenge dere ikke er overvektige, eller under normalen pene, så igjen takker til alle tømme stasjonene der ute som jeg kan uforpliktende tømme pølsa mi i ❤️ Anonymkode: e6ed4...6c0 Du er en pølse i mengden, den type pølse som blir lett glemt inntil vi finner den pølsa vi har lyst til å ha inni oss for evig og alltid ❤️ Anonymkode: 78227...563
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt vi er på samme bølgelengde. Meg får dere lett så lenge dere ikke er overvektige, eller under normalen pene, så igjen takker til alle tømme stasjonene der ute som jeg kan uforpliktende tømme pølsa mi i ❤️ Anonymkode: e6ed4...6c0 Dessuten er det fort gjort å gå på do for å få gøgga ut, og sørge for at man ikke bruker dårlige pølser på de dager hvor man er fruktbar. Så kan man bare la de dårlige pølsene tømme seg, for det spiller ingen som helst rolle uansett ❤️ Bare de gode, sunne pølsene får tømt seg på de riktige tidspunktene. Og det er vi damer som vet når DET er ❤️ Anonymkode: 78227...563
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke bevist noe som helst. Du kan ikke ha mye mellom ørene hvis du tror at noen kan bevise hva hver eneste kvinne tenker og føler forbundet med sex. Jeg som kvinne kan fint ha sex med menn uten at jeg verken har eller får følelser for de. Har skjedd mange ganger, og kommer til å skje mange ganger i framtiden. De fleste kvinner kan fint ha sex uten å ha eller få følelser for den hun har sex med. Det er fordi kvinner også kan være kåte og bare ha lyst på sex. Jeg har til og med hatt sex med menn jeg synes er stygge, fordi jeg synes det er spennende å se hvor desperate de blir og hvor langt de vil strekke seg for min nytelse. Det går fint an for både menn og kvinner å skille sex fra følelser. Jeg mistenker at sånne som deg har et ØNSKE om at kvinner skal få følelser etter sex, fordi dette gir deg en opplevelse av å være mer ønsket og verdsatt enn hva du sikkert føler at du generelt er. Om du innser at kvinner kan være like overladiske som menn, hvem skal du da kunne stole på at kan gi deg omsorg? Du klarer deg jo ikke selv, emosjonelt. Derfor må du ha en illusjon om at kvinner er "bedre" enn menn. Men det er vi ikke. Det er veldig vanlig for kvinner å gå til sengs med menn for å få bekreftelse på eget attraksjon. UTEN at vi har følelser for den vi ligger med. Anonymkode: 78227...563 Du hørtes ut som en frisk person med sunne verdier. Jeg stoppet å lese der jeg🙈 Anonymkode: 51699...ab6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dessuten er det fort gjort å gå på do for å få gøgga ut, og sørge for at man ikke bruker dårlige pølser på de dager hvor man er fruktbar. Så kan man bare la de dårlige pølsene tømme seg, for det spiller ingen som helst rolle uansett ❤️ Bare de gode, sunne pølsene får tømt seg på de riktige tidspunktene. Og det er vi damer som vet når DET er ❤️ Anonymkode: 78227...563 "De riktige tidspunktene" kan jo være tidspunkter mange menn frykter😅 Det kommer an på øye som ser. Anonymkode: 51699...ab6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du hørtes ut som en frisk person med sunne verdier. Jeg stoppet å lese der jeg🙈 Anonymkode: 51699...ab6 Verdier har da ingenting med sex å gjøre. Sex er sex, dyrisk og primitivt. Anonymkode: 78227...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå