prinsessa Skrevet 23. oktober 2005 #1 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Må bare fortelle dere om et veldig fint og romantisk hotell i Oslo. Vi var der er en natt og koste oss sikkelig. Hotellet heter Hotell Bastionen og ligger i Skippergata, ja det er jo ikke akkurat i den beste gata, men det ligger litt for seg selv så vi så ikke noen narkomene osv. når vi sov der. Vi hadde junior svite med boblebad og dusj, regulerbare senger, stort rom, tv på badet. For dette betalte vi ca. 1200,-. Vel verdt hver krone. Så hvis du skal på tur med kjæresten eller mannen så vil jeg bare anbefale dette hotellet. Veldig hyggelig betjening også og god frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 23. oktober 2005 #2 Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg og samboeren var oxo der. forsåvidt koselig hotell. men vi fikk ikke det rommet vi bestilte og betjeningen var heller ikke særlig imøtekommende.... vært på bedre hotell ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #3 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Må bare fortelle dere om et veldig fint og romantisk hotell i Oslo. Vi var der er en natt og koste oss sikkelig. Hotellet heter Hotell Bastionen og ligger i Skippergata, ja det er jo ikke akkurat i den beste gata, men det ligger litt for seg selv så vi så ikke noen narkomene osv. når vi sov der. Vi hadde junior svite med boblebad og dusj, regulerbare senger, stort rom, tv på badet. For dette betalte vi ca. 1200,-. Vel verdt hver krone. Så hvis du skal på tur med kjæresten eller mannen så vil jeg bare anbefale dette hotellet. Veldig hyggelig betjening også og god frokost ← Nåja, det finns vel ganske mange hoteller i Oslo som jeg vil velge FØR Bastionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 24. oktober 2005 #4 Del Skrevet 24. oktober 2005 ..vi hadde vår bryllupsnatt der. hadde det helt fantastisk!! litt merkelig følelse å gå av taxien midt i horestrøket i brudekjole kanskje , men oppholdet var utrolig bra! kunne ikke hatt det bedre.. beste hotell jeg har vært på i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #5 Del Skrevet 25. oktober 2005 TV på badet? TV i selve hotellrommet også håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. oktober 2005 #6 Del Skrevet 25. oktober 2005 Merket dere noe spesielt til at det er et belastende område? Det verste må vel være alle bilene som kjører rundt og rundt? Har hørt om flere som pleier å dra på det hotellet og som er veldig fornøyde, og det ligger jo faktisk ganske sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 25. oktober 2005 #7 Del Skrevet 25. oktober 2005 merket ikke noe til at det var et belastende område. vi var der en helg oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #8 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Må bare fortelle dere om et veldig fint og romantisk hotell i Oslo. Vi var der er en natt og koste oss sikkelig. Hotellet heter Hotell Bastionen og ligger i Skippergata, ja det er jo ikke akkurat i den beste gata, men det ligger litt for seg selv så vi så ikke noen narkomene osv. når vi sov der. Vi hadde junior svite med boblebad og dusj, regulerbare senger, stort rom, tv på badet. For dette betalte vi ca. 1200,-. Vel verdt hver krone. Så hvis du skal på tur med kjæresten eller mannen så vil jeg bare anbefale dette hotellet. Veldig hyggelig betjening også og god frokost ← Romantisk hotell i Oslo? Forklar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det kan vel være romantisk selv om det er i Oslo vel. Det som betyr noe for meg er at det er rent, pent og fint der. Mørke store møbler som gir et litt luksus preg. Selvfølgelig var det også TV på selve rommet. Vi merket ikke noe til noen horetrafikk eller noe annet. Vi hadde ikke vindu ut mot veien heller da. Når vi dro ut på kvelden for å spise bestilte vi taxi som også kjørte oss rett hjem når vi var ferdig. Hvem andre hoteller er det som er bedre i Oslo da gjest? Alltid greit å vite hvor man skal legge seg inn for en hyggelig natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 27. oktober 2005 #10 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så flott at dere koste dere!! Blir ganske oppgitt over de som må komme med negative kommentarer, men de er jo unnskyldt når de skriver seg inn som bare gjest. Vil også anbefale Hotell Gabelshus. Kjøpte rimelig overnatting der en gang gjennom www.restplass.no Hotellet lå i et villastrøk, så ikke ut som et hotell utenfra engang. Koselige rom og en tv-stue der med gasspeis. Og lett aftensmat på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #11 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei. Jeg har aldri overnattet på Bastion, så jeg skal ikke si noe om det. Men et annet hotell jeg gjerne vil anbefale som og er romantisk, er Gabelshus på Frogner. Der hadde vi bryllupsnatta. http://www.gabelshus.no/ Eneste ulempe er kanskje at det ikke ligger så sentralt. Og hvis det er romantikk man er ute etter, må jo Holmenkollen Park Hotell være midt i blinken. http://www.holmenkollenparkhotel.no/default.asp?V_DOC_ID=714 Men det er ikke i sentrum da, og jeg vil tippe at det er dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #12 Del Skrevet 27. oktober 2005 Oj. Der var vi to som akkurat samtidig la ut anbefaling om Gabelshus. Tankeoverføring???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 27. oktober 2005 #13 Del Skrevet 27. oktober 2005 På samme tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå