Gå til innhold

Jeg ser en ung kvinne fra jehovas vitner sende direkte og hun prøver å hjernevaske folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett hun i live grupper på facebook før. Nå så jeg henne nettopp på Tiktok også. Altså, jeg tror at det finnes en gud selv og at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner, men denne damen er virkelig helt besatt av dette med gud og kristendom. Det er veldig rart og faktisk litt skremmende å se på henne når hun snakker fordi hun lever seg så inn i det og virkelig tror på det. Man ser med en gang at hun sender live for å påvirke andre og prøve å få dem til å tro. Hun er en pen ung kvinne i kanskje de seneste tyve årene. Mulig tidlig 30 årene. Det er skremmende at folk bruker så mye av livet sitt til dette. Hun er blond, kanskje flere her som har sett henne? Og ser at flere kommenterer på hennes live at hun prøver å manipulere gjerne de yngre. Hva mener dere om det hun driver med?

Anonymkode: 66154...8f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slik Jehovas er; forkynnelse. Oppgaven er å overtale andre. 

Veldig ironisk; de tror nemlig at gode troende kommer til paradis men paradis har begrenset antall plasser. Dumt å da verve konkurrenter..  men ingen verving, ingen paradis..  snakker om å havne mellom barken og veden. 

Anonymkode: b2f20...c7b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jehovas Vitner altså…😑

Jaja, de er jo pasifister, og det er jo forsåvidt en fin ting.

Og det er vel det jeg har å si om dem…😑

Skrevet

Ja, det er helt sykt å se på henne når hun snakker. Hun lever seg så inn i det. Hun høres helt gal ut. Nesten så jeg noen ganger tror det er skuespill, men da er hun en god skuespiller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er helt sykt å se på henne når hun snakker. Hun lever seg så inn i det. Hun høres helt gal ut. Nesten så jeg noen ganger tror det er skuespill, men da er hun en god skuespiller.

Det kan jo ikke være sunt. Hun høres helt gal ut slik hun snakker.

• Liker 1
Skrevet

Vel ser ut til at de mister statsstøtte og rettighetene til vielse .

( temmelig mange brudd på menneskerettighetene og eksluksjon av medlemmer , så skulle bare mangle )

Anonymkode: f2570...017

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 17.05):

Jeg har sett hun i live grupper på facebook før. Nå så jeg henne nettopp på Tiktok også. Altså, jeg tror at det finnes en gud selv og at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner, men denne damen er virkelig helt besatt av dette med gud og kristendom. Det er veldig rart og faktisk litt skremmende å se på henne når hun snakker fordi hun lever seg så inn i det og virkelig tror på det. Man ser med en gang at hun sender live for å påvirke andre og prøve å få dem til å tro. Hun er en pen ung kvinne i kanskje de seneste tyve årene. Mulig tidlig 30 årene. Det er skremmende at folk bruker så mye av livet sitt til dette. Hun er blond, kanskje flere her som har sett henne? Og ser at flere kommenterer på hennes live at hun prøver å manipulere gjerne de yngre. Hva mener dere om det hun driver med?

Du vil nok kunne se mange ivrige entusiaster fra andre "felt" også. Jeg er sikker å at du feks kan se politikere drive med det samme. Ja, elbilmotstandere, veganere og aborttilhengere også. Du kan ikke forby det du ikke liker. Det er så enkelt. VI har tros- og meningsfrihet her i landet.

Anonymkode: 7834f...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...