AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hva sier dere når dere skal flørte og hvordan har den andre personen reagert når du/dere har flørtet? Da jeg likte en så sa jeg at jeg likte han i uniform og at jeg likte personligheten hans 😅Han rødmet kan man trygt si Ønsker å høre deres historier Anonymkode: 72519...fa9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier dere når dere skal flørte og hvordan har den andre personen reagert når du/dere har flørtet? Da jeg likte en så sa jeg at jeg likte han i uniform og at jeg likte personligheten hans 😅Han rødmet kan man trygt si Ønsker å høre deres historier Anonymkode: 72519...fa9 Hvordan tar den andre personen det * Anonymkode: 72519...fa9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Bruker ikke sjekkereplikker når jeg flørter. Når jeg flørter er jeg mer oppmerksom, skur på sjarmen osv. De fleste både kvinner og menn lar seg sjarmere av uskyldig flørt. Anonymkode: b5690...681
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Har aldri flørta. Er bare meg selv, og mange som tror jeg flørter Anonymkode: a8429...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå