Gå til innhold

Flytte The Sims 4 over på ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette? Begynner å få liten plass på pcen og vurderer å flytte alt over, men skjønner ikke helt hvordan🙈det går fint å flytte mapper o.l men pakkene er værre. Tror jeg må slette alt og installere på nytt😅jeg har en ganske grei ekstern harddisk med god plass. 

Skrevet

Du må nok slette og installere på nytt. Noe blir fortsatt liggende på hoveddisken, som savegames og slikt, men det tar jo ikke all verden med plass.

Litt avhengig av hastigheten på den eksterne disken, og om det er en HDD eller SSD kan du muligens merke at ting går litt tregere eller tar litt lenger tid å laste inn.

Skrevet
proghodet skrev (På 6.2.2022 den 16.52):

Du må nok slette og installere på nytt. Noe blir fortsatt liggende på hoveddisken, som savegames og slikt, men det tar jo ikke all verden med plass.

Litt avhengig av hastigheten på den eksterne disken, og om det er en HDD eller SSD kan du muligens merke at ting går litt tregere eller tar litt lenger tid å laste inn.

Jeg slettet alt og installerte alt på nytt. 14 pakker med Sims tok sinnsykt mye plass. Det funket kjempebra. Er glad for at jeg kjøpte en ekstern harddisk med god plass og at jeg ikke tok den billigste😀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...