Gå til innhold

Han ble sint fordi jeg liker ananas!?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han måttte sikkert spise hawaiburger som barn. Altså en cheeseburger med en annansskive på.

Anonymkode: c55b1...72a

Det er jo godt!  Elsker ananas!

Anonymkode: 84e9a...464

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Haha, mulig det, men tror ikke han er på kg 🙈

Jeg «dumpet» han i går! Og det foregikk omtrent sånn:

J: Jeg må bare spørre: Det at du virker sint når jeg sier jeg liker ananas på tacoen, er du faktisk sint eller er det jeg som ikke forstår humoren din?

H: Det er ikke humor! Det finnes ingenting morsomt med folk som ødelegger mat og andres apetitt med ananas!

J: Ok, måtte bare vite. Du, jeg tror vi dropper å møtes mer jeg, det var koselig mens det varte.

H: Er du seriøs nå? Pga ananas??

J: Ikke bare det selvfølgelig, men det var liksom dråpen…

H: Men, altså! Hæ?!

J: Ja, vi snakkes da. Ta vare på deg selv. Hade!

Så ja, det var det! Kan jo si at det har vært flere ting med humoren som ikke har matchet. Jeg har måttet «dumme ned» eller forklare vitsene mine for at han skulle forstå dem, og ukompatibel humor er drepen i et hvert forhold! Ut på tinder igjen da tenker jeg! 🤞

Anonymkode: 8a6b1...d67

Godt jobbet! Du kommer ikke til å angre på å la røde flagg være dealbreakere tidlig i datingen.

Jeg hadde en del slike "brudd". Men så plutselig var han jeg nå er gift med der, uten noe tull eller usikkerhet. Og det har fungert utmerket i 18 år nå. 

Slår meg hvor viktig dette er hver gang jeg leser uendelige tråder om giddalause og late menn, menn som ikke vil være med egne barn, og menn som bruker hersketeknikker og utøver materiell vold. Alle kvinnene som bare burde brutt i utgangspunktet når ting skurrer. 

Anonymkode: 4593d...45e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Høres ut som et forsøk på å være morsom. Noen har det som en greie at ananas på pizza f.eks ikke er noe god deal.

Men å overdrive med at han «ikke har respekt for folk som liker ananas» høres ut som litt mangel på sosiale antenner, hvis han ikke kjenner humoren din fra før.

Samtidig virker det litt overilt av deg at du dro pga det.

Tror nok ikke dere passer sammen :)

Anonymkode: 337a2...e91

Sketsjen på Underholdningsavdelingen var mye morsommere. Der forlangte husfar også evig troskap til Gullrekka på Nrk hver fredag.

Anonymkode: 9db5b...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...