AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Enten det er frisør, restaurant, klesbutikk, eller hva det måtte være. Jeg kommer inn med varer handlet andre steder, inkludert en helt ny dokost. Denne dokosten er veldig synlig, og jeg legger den fra meg på bordet/disken. Dokosten er som sagt helt ny, og har aldri vært brukt, men det vet ikke du, og er usikker. Hvordan reagerer du? Anonymkode: 136c3...2f3
PetterKanin Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Jeg tar den umiddelbart ut av posen og begynner å pusse tennene med den.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Jeg tar den umiddelbart ut av posen og begynner å pusse tennene med den. 😂 Anonymkode: 136c3...2f3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Er det noe å reagere på? Ingen tar med møkkete dokost ut på tur, så trenger ikke "vite" om den er ny eller ikke. Samtidig er det ganske spesielt å stille opp en dokost på disken. Anonymkode: e701d...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noe å reagere på? Ingen tar med møkkete dokost ut på tur, så trenger ikke "vite" om den er ny eller ikke. Samtidig er det ganske spesielt å stille opp en dokost på disken. Anonymkode: e701d...4ef Enig i det. Derfor har jeg ikke tenkt å prøve det, og spør om en fiktiv situasjon på nett i stedet. Anonymkode: 136c3...2f3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Jeg hadde nok gått og kostet doen Anonymkode: c2cc9...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå