Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 Hvorfor har alle slutte med å bruke Miss Sixty bukser? Jeg (og flere jeg kjenner) syntes det er noe av det beste ei jente/dame kan gå i. Så kan dere ikke begynne å gå med det igjen?
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 De Miss Sixty-buksene du tenker på, er long time since gone fra markedet Jeg har ei ny Miss Sixty-bukse, men den er skikkelig classy
Pauline Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 De har skifta litt målgruppe, tror jeg. Vekk fra fjortisimaget. Selv har jeg ei gammel god Miss -Sixty bukse som jeg ikke kvitter meg med frivillig, men det er sant, de selges ikke mer.
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 De har skifta litt målgruppe, tror jeg. Vekk fra fjortisimaget. Selv har jeg ei gammel god Miss -Sixty bukse som jeg ikke kvitter meg med frivillig, men det er sant, de selges ikke mer. ← Og prisene har også steget tilsvarende. Buksa mi kostet 14 eller 1500...
Transe Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Bra jeg slipper å se desse fele buksene mer.
Grace Skrevet 23. oktober 2005 #6 Skrevet 23. oktober 2005 Bra jeg slipper å se desse fele buksene mer. ← Tenker du på de med sånn rund søm på rumpen? Det var jo et "must" å ha sånne før. Men det så ikke særlig bra ut
Gjest Jalileh Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 Miss Sixty er jo ganske hipt det...men gjerne for oss over 14. Og fint er det...for de er fine og gode å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå