AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hvordan var detaljene om det med at mannen hadde snakket med sin kones lege før kona kom skadet til legen? Var det slik at mannen hadde manipulert legen til å tro at hun hadde skadet seg ved et fall i en trapp? Hva var det mannen sa som fikk legen til å tro på mannen og til å ikke tro på hans kone? Anonymkode: fb96b...6c2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Er det eventuelt jeg som forveksler den historien med en annen historie? I så fall, vet noen hvilken jeg tenker på? Anonymkode: fb96b...6c2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det eventuelt jeg som forveksler den historien med en annen historie? I så fall, vet noen hvilken jeg tenker på? Anonymkode: fb96b...6c2 Var det noe slikt innhold i denne filmen? https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslight_(1944_film) ts Anonymkode: fb96b...6c2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Husker ikke, da det er over 20 år siden jeg leste den, men den var forferdelig lesning. Mulig du finner noe på Google hvis ingen her kan hjelpe Anonymkode: 686a7...999 1
Ella-2 Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jeg mener å huske at «den brennende sengen» handlet om en kvinne som etter mange års mishandling og trusler, tente på sengen der mannen lå og sov. Lurer på om hun etter omstendighetene ble frikjent etter hvert også. Men husker ikke helt 3
Fjompen Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Den ligger på Bokhylla.no, så du kan jo evt lese den selv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Husker ikke, da det er over 20 år siden jeg leste den, men den var forferdelig lesning. Mulig du finner noe på Google hvis ingen her kan hjelpe Anonymkode: 686a7...999 Ella-2 skrev (2 minutter siden): Jeg mener å huske at «den brennende sengen» handlet om en kvinne som etter mange års mishandling og trusler, tente på sengen der mannen lå og sov. Lurer på om hun etter omstendighetene ble frikjent etter hvert også. Men husker ikke helt Takk! Jeg har ikke lest boken men har sett filmen. Det er mulig at noen detaljer i filmen ikke er med i boken eller omvendt. Og det kan hende at jeg forveksler med en annen historie som sagt. Hvis noen husker det med mannens manipulasjon av konas lege så hadde det vært fint å få vite mer detaljer og hvilken historie det er. Mannen hadde fremstått svært overbevisende ovenfor konas lege og han fremstilte kona som at hun ikke var troverdig. Anonymkode: fb96b...6c2
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Husker ikke detaljer lengre, men jeg har lest den for veldig mange år siden og den gjorde inntrykk kan jeg huske. 1
Fjompen Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Husker ikke detaljer lengre, men jeg har lest den for veldig mange år siden og den gjorde inntrykk kan jeg huske. Jeg leste den som barn. Ikke helt korrekt lesestoff.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 😢 Du husker rett, hun tente på sengen der mannen lå og sov,har boken et sted,men det er lenge siden jeg leste den. Mener hun ble frikjent. Huff, en grusom historie som jeg aldri har glemt😢 Anonymkode: 49b8c...204 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå