Catbert Skrevet 5. februar 2022 #1 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg fikk symptomer mandag (vond hals), fikk positiv test tirsdag, har vært feberfri i to dager men fremdeles tett nese. De sier fire dager fra symptomene startet. Kan jeg gå ut av isolasjon i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 5. februar 2022 #2 Del Skrevet 5. februar 2022 marykay skrev (2 minutter siden): Jeg fikk symptomer mandag (vond hals), fikk positiv test tirsdag, har vært feberfri i to dager men fremdeles tett nese. De sier fire dager fra symptomene startet. Kan jeg gå ut av isolasjon i dag da? Ja etter reglene, men vær klar over at du mest sansynlig fortsatt er smittsom så hold deg unna de du helst ikke vil smitte i noen dager til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 5. februar 2022 #3 Del Skrevet 5. februar 2022 Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2022 Hvorfor sier de fire dager om folk fortsatt er smittsomme??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 5. februar 2022 #5 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) marykay skrev (8 minutter siden): Hvorfor sier de fire dager om folk fortsatt er smittsomme??? Det er vi mange som lurer på, men forskningen er tydelig på at dag 4 er man svært smittsom. Kunne like gjerne latt være. 6 dager er fortsatt knapt, men en bedre grense. Endret 5. februar 2022 av Sermina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 marykay skrev (På 5.2.2022 den 16.09): Hvorfor sier de fire dager om folk fortsatt er smittsomme??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamia2014 Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 marykay skrev (På 5.2.2022 den 16.09): Hvorfor sier de fire dager om folk fortsatt er smittsomme??? Fordi det er dyrt for samfunnet med for mange sykedager…. Og så ønsker nok regjeringen at alle skal få det og at det raskt skal bli immunitet i samfunnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg