Flynn Skrevet 5. februar 2022 #1 Del Skrevet 5. februar 2022 Hei! Jeg ble syk på onsdag med vondt i halsen, hodepine, hoste og føler meg generelt dårlig. Jeg tok selvtest som var negativ, så bestilte time og tok PCR på torsdag. Våknet opp på fredag og tok en selvtest som hadde en svak positiv strek. Men da jeg fikk svar på PCR senere var den negativ. Jeg har tatt flere selvtester siden, og det dukker opp svake streker på alle sammen. Har lest at svak strek betyr positiv uansett, men blir så forvirret når PCR var negativ. Burde ikke den ha plukket opp koronaen før selvtesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Del Skrevet 5. februar 2022 PCR er med sensitiv MEN mange opplever feil svar på begge deler.. jeg ville tatt selvtest i morgen og husk å pirke godt nedi halsen .. ville stolt på d dersom alle selvtestene er positive!! Anonymkode: 56516...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Del Skrevet 5. februar 2022 *mer ikke med Anonymkode: 56516...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Del Skrevet 5. februar 2022 De kan også bli positive om de har ligget en stund etter du testet, selv om du ikke har corona. Anonymkode: ac349...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Del Skrevet 5. februar 2022 Det kan ha vært for tidlig for pcr også. Jeg ble syk, tok pcr som ble negativ to dager etterpå og ikke positiv hurtigtest før dag 7. Nå ble alle tester positive. Det var for tidlig. Det virker som lm man kan være syk men at tester ikke blir positive før sykdommen kommer til luftveiene. Anonymkode: 2de93...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg fikk positiv hjemmetest - negativ pcr - positiv hjemmetest. Hjemmetestene tatt bare i hals, pcr tatt bare i nese. Kan det ha noe med samen å gjøre? Anonymkode: 3d98f...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebanan Skrevet 5. februar 2022 #7 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan ha vært for tidlig for pcr også. Jeg ble syk, tok pcr som ble negativ to dager etterpå og ikke positiv hurtigtest før dag 7. Nå ble alle tester positive. Det var for tidlig. Det virker som lm man kan være syk men at tester ikke blir positive før sykdommen kommer til luftveiene. Anonymkode: 2de93...c06 Var du blitt frisk igjen, når du testet positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 5. februar 2022 #8 Del Skrevet 5. februar 2022 Samme her. Barnet mitt hadde positiv hurtigtest og positiv PCR. Jeg hadde også symptomer men min PCR var negativ. Positiv hurtigtest dagen etterpå og så et par negative hjemmetester dagen etter det igjen. Er skikkelig syk med feber, hals, hoste og hodeverk. Tester på samme måte hver gang: hals og nese. Vært syk i mange dager. Blir ikke klok på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 Ok, der kom det en hjemmetest med meget kraftig strek. PCR igjen i dag (ugg, lei av å bli pirket i nå). Fremdeles elendig i formen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 6. februar 2022 Samme her, Tash - jeg tok ny PCR i går, og selvtest hjemme i dag tidlig, og nå var streken tydelig. Fikk svar på PCR isted, og nå var korona påvist. Skummelt at det tok så lang tid. Har hatt symptomer i 4 dager før jeg testet tydelig positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg