Tough cookie Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg har korona men er ute av isolasjon. Bor i lag med to som fremdeles er i isolasjon. Siden vi har vært smittet alle tre samtidig, har vi vært i isolasjon i samme rom. Er ikke symptomfri men smitter ikke lengre, og føler for å gå en liten tur i frisk luft sammen med min venninne. Kan jeg det når de to andre fremdeles er i isolasjon?
Sermina Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Tough cookie skrev (29 minutter siden): Jeg har korona men er ute av isolasjon. Bor i lag med to som fremdeles er i isolasjon. Siden vi har vært smittet alle tre samtidig, har vi vært i isolasjon i samme rom. Er ikke symptomfri men smitter ikke lengre, og føler for å gå en liten tur i frisk luft sammen med min venninne. Kan jeg det når de to andre fremdeles er i isolasjon? Du smitter sansynligis videre om du bare har vært 4 dager i isolasjon, 4 dager er alt for kort ut fra forskning. 1 1
gullhjerte Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Du kan gå tur og gjøre alt som du vanligvis gjør når isolasjonen er ferdig, selv om de du bor med er i isolasjon. Det eneste jeg ville vært betenkt ved var å besøke syke eller gamle mennesker, da kan det gjerne gå litt flere dager. 1
Anbefalte innlegg