Gå til innhold

Synes ikke det er noe greit av dere å fyre opp uføre og gjøre dem sinte her inne, så ler dere av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er underholdning for dere. Men er dere klar over hvor sårbar en som er ufør er? Husk, dine setninger kan ødelegge en hel kveld for ts. Du vet aldri grunnen til hvorfor en person er ufør. Går det ikke ann å ha litt respekt og medfølelse for uføre også?

Anonymkode: 495f7...c7f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uføre er mennesker med følelser, akkurat som dere. Prøv å sett dere i andres sko litt også. Livet er ikke like lett for alle. Vær heller glad for at du har jobb og et "normalt" liv istedenfor å gjøre kvelden til folk med uføre enda verre.

• Liker 1
Skrevet

De er egentlig klar over denne sårbarheten, men de driter rett og slett i det. Egoismen trumfer medmenneskeligheten, og empatien er ikke-eksisterende.

Anonymkode: 4bda9...66c

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg er ufør og ikke sårbar. Jeg harselerer bare tilbake.

Anonymkode: 983e4...bf8

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg fint lite om de som rakker ned på uføretrygdede. Det forteller meg ganske mye om dem som person, dårlig oppvekst, sjalusi, uopplyste og ikke den flinkeste på skolen.

De tror vi har ferie 24/7. Dette er sikkert folk som sykemelder seg for en knekt negl, koser seg de dagene de har «fri» vel vitende at de har en jobb å gå tilbake til.

Synes egentlig litt synd på dem for de vil virkelig slite den dagen de blir skikkelig syk. Kanskje holdningen bedrer seg da.

Anonymkode: 68e3d...356

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bryr meg fint lite om de som rakker ned på uføretrygdede. Det forteller meg ganske mye om dem som person, dårlig oppvekst, sjalusi, uopplyste og ikke den flinkeste på skolen.

De tror vi har ferie 24/7. Dette er sikkert folk som sykemelder seg for en knekt negl, koser seg de dagene de har «fri» vel vitende at de har en jobb å gå tilbake til.

Synes egentlig litt synd på dem for de vil virkelig slite den dagen de blir skikkelig syk. Kanskje holdningen bedrer seg da.

Anonymkode: 68e3d...356

❤️

Skrevet

Kommer en dag hvor de sitter i saksa selv.

Anonymkode: 69ee5...084

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer en dag hvor de sitter i saksa selv.

Anonymkode: 69ee5...084

Ja

Skrevet

Har ikke respekt for late snyltere

Anonymkode: f0e26...357

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og det er underholdning for dere. Men er dere klar over hvor sårbar en som er ufør er? Husk, dine setninger kan ødelegge en hel kveld for ts. Du vet aldri grunnen til hvorfor en person er ufør. Går det ikke ann å ha litt respekt og medfølelse for uføre også?

Jeg er ufør og bryr meg virkelig ikke altså :)

Anonymkode: b3e8b...21a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke respekt for late snyltere

Anonymkode: f0e26...357

🤬😈🤬 ingen ord til deg

Skrevet

Ja jeg er ufør

Ja jeg er bosatt i spanien 6 mnd i året

Ja jeg har problemer

Ja jeg har krav på stønaden min (er utredet av lege)

Gir disse tingene dere rett til og snakke ned om meg? Nei det gjør det ikke. Dere jobber faktisk for meg, dere betaler skatten som igjen betaler stønaden min. Jeg sier det rett ut: Jeg skammer meg ikke over og være ufør!

Måtte bare ventilere litt, blir så lei av disse trådene, Dere er bare sjalu på meg det er derfor dere sier så mye stykt.

Hade 🙄

Anonymkode: 5f79f...3c3

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ufør og bryr meg virkelig ikke altså :)

Anonymkode: b3e8b...21a

Så kanskje ikke alle bryr seg, men mange gjør det, og mange uføre er sårbare. Men bra at du klarer å ikke bry deg om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...