AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Og det er underholdning for dere. Men er dere klar over hvor sårbar en som er ufør er? Husk, dine setninger kan ødelegge en hel kveld for ts. Du vet aldri grunnen til hvorfor en person er ufør. Går det ikke ann å ha litt respekt og medfølelse for uføre også? Anonymkode: 495f7...c7f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Uføre er mennesker med følelser, akkurat som dere. Prøv å sett dere i andres sko litt også. Livet er ikke like lett for alle. Vær heller glad for at du har jobb og et "normalt" liv istedenfor å gjøre kvelden til folk med uføre enda verre. Anonymkode: 495f7...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 De er egentlig klar over denne sårbarheten, men de driter rett og slett i det. Egoismen trumfer medmenneskeligheten, og empatien er ikke-eksisterende. Anonymkode: 4bda9...66c 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Jeg er ufør og ikke sårbar. Jeg harselerer bare tilbake. Anonymkode: 983e4...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Bryr meg fint lite om de som rakker ned på uføretrygdede. Det forteller meg ganske mye om dem som person, dårlig oppvekst, sjalusi, uopplyste og ikke den flinkeste på skolen. De tror vi har ferie 24/7. Dette er sikkert folk som sykemelder seg for en knekt negl, koser seg de dagene de har «fri» vel vitende at de har en jobb å gå tilbake til. Synes egentlig litt synd på dem for de vil virkelig slite den dagen de blir skikkelig syk. Kanskje holdningen bedrer seg da. Anonymkode: 68e3d...356 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bryr meg fint lite om de som rakker ned på uføretrygdede. Det forteller meg ganske mye om dem som person, dårlig oppvekst, sjalusi, uopplyste og ikke den flinkeste på skolen. De tror vi har ferie 24/7. Dette er sikkert folk som sykemelder seg for en knekt negl, koser seg de dagene de har «fri» vel vitende at de har en jobb å gå tilbake til. Synes egentlig litt synd på dem for de vil virkelig slite den dagen de blir skikkelig syk. Kanskje holdningen bedrer seg da. Anonymkode: 68e3d...356 ❤️ Anonymkode: 495f7...c7f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Kommer en dag hvor de sitter i saksa selv. Anonymkode: 69ee5...084 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer en dag hvor de sitter i saksa selv. Anonymkode: 69ee5...084 Ja Anonymkode: 495f7...c7f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Har ikke respekt for late snyltere Anonymkode: f0e26...357 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og det er underholdning for dere. Men er dere klar over hvor sårbar en som er ufør er? Husk, dine setninger kan ødelegge en hel kveld for ts. Du vet aldri grunnen til hvorfor en person er ufør. Går det ikke ann å ha litt respekt og medfølelse for uføre også? Anonymkode: 495f7...c7f Jeg er ufør og bryr meg virkelig ikke altså Anonymkode: b3e8b...21a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke respekt for late snyltere Anonymkode: f0e26...357 🤬😈🤬 ingen ord til deg Anonymkode: 495f7...c7f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Ja jeg er ufør Ja jeg er bosatt i spanien 6 mnd i året Ja jeg har problemer Ja jeg har krav på stønaden min (er utredet av lege) Gir disse tingene dere rett til og snakke ned om meg? Nei det gjør det ikke. Dere jobber faktisk for meg, dere betaler skatten som igjen betaler stønaden min. Jeg sier det rett ut: Jeg skammer meg ikke over og være ufør! Måtte bare ventilere litt, blir så lei av disse trådene, Dere er bare sjalu på meg det er derfor dere sier så mye stykt. Hade 🙄 Anonymkode: 5f79f...3c3 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ufør og bryr meg virkelig ikke altså Anonymkode: b3e8b...21a Så kanskje ikke alle bryr seg, men mange gjør det, og mange uføre er sårbare. Men bra at du klarer å ikke bry deg om det Anonymkode: 495f7...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå