Gå til innhold

Hva slags batterier skal denne vibratoren ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har innebygget batteri og må lades opp. Det vises jo med lader på bildene. 

Anonymkode: b3801...75c

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at den skal lades opp. Men hva slags innebygget og oppladbart batteri er dette? 

Anonymkode: 1fa9c...b16

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skjønner at den skal lades opp. Men hva slags innebygget og oppladbart batteri er dette? 

Er vel et lithiumatteri. Hvorfor gnåler du om det? 

Anonymkode: 91d46...d1a

• Liker 3
Skrevet

Og hvorfor svarer du sånn? 

Skrevet

Sett den i kontakten da vel? Du klarer vel det? 

Anonymkode: 00db9...b39

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvorfor svarer du sånn? 

Fordi du lager problem at et ikke-problem. Det er oppladbart batteri. Du stapper i kontakten og den lader selv. Batteriet kan ikke tas ut. 

• Liker 1
Skrevet

Den SKAL ikke ha noe batteri, den har allerede de batterier den trenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er vel et lithiumatteri. Hvorfor gnåler du om det? 

Jeg bare lurer på hva slags oppladbart batteri som er inni. Ingenting annet. Ja, jeg kan sette i kontakten og lade den også. Bruke den fikk jeg også til, sånn hvis noen her lurer litt på om jeg er i stand til det ettersom jeg har stilt et spørsmål rundt batteriet. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sett den i kontakten da vel? Du klarer vel det? 

Anonymkode: 00db9...b39

Ja, faktisk. Tenke seg til. 

Skrevet

De aller fleste oppladbare sexleketøy har Litiumbatterier.

Anonymkode: ea1b2...6af

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.nytelse.no/g-punkt/emerald-love-g-punktvibrator/kvinner/

Finner ikke ut av det verken på nettsiden eller i bruksanvisningen. 

Påpekt av andre allerede men siden den allerede har et batteri skal den ikke ha et til.. ;)

Om du lurer på hvilket slag det er må du plukke den fra hverandre, med risiko for å ødelegge noe underveis. Eller spore opp noen på nett som allerede har gjort det.

Sikkert et litiumbatteri ja. Jeg gjetter på litiumjernfosfat, det er en relativt robust teknologi som tåler litt mishandling, som at noen glemmer å lade dem når de er tomme osv.

Skrevet
blaffen skrev (2 timer siden):

Påpekt av andre allerede men siden den allerede har et batteri skal den ikke ha et til.. ;)

Om du lurer på hvilket slag det er må du plukke den fra hverandre, med risiko for å ødelegge noe underveis. Eller spore opp noen på nett som allerede har gjort det.

Sikkert et litiumbatteri ja. Jeg gjetter på litiumjernfosfat, det er en relativt robust teknologi som tåler litt mishandling, som at noen glemmer å lade dem når de er tomme osv.

Jeg forstår at den allerede har et innebygd oppladbart batteri og derfor ikke skal ha et til. Jeg får også til å lade den. Det var ikke meningen å starte en tråd hvor undertonen ble at jeg ikke får til å bruke den. Spørsmålene handlet om teknologien inni, som du skriver. Takk for svsret ditt. 

Skrevet

Spesifikasjoner på batteriet, riktignok på tysk, meg gidder ikke oversette, for det er rimelig selvinnlysende om man har interesse for batteri, slik TS åpenbart har.

STROMVERSORGUNG

Art Stromversorgung Akku (fest eingebaut)

Batterie-/Akku-Technologie Lithium-Ionen (Li-Ion)

Akkukapazität 450 mAh

Anzahl Akkus 1 St.

Spannung Akku 4 V

https://www.otto.de/p/emerald-love-g-punkt-vibrator-1503547177/#variationId=1503547178

Anonymkode: eebfd...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...