AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Mange hyggelige også. men det er spesielt noen anonymbrukere jeg sikter til. Altså, hvorfor tenker ikke folk før de skriver? At det går ann å være så stygg mot folk på nett. Visse folk må ha det fælt med seg selv. Hvem er enig? Anonymkode: edc50...c15 14 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Enig. Men det går ikke an å gjøre noe med det, virker det som, da blir det bare en selv som er problemet. Anonymkode: 1ff1c...a6f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 De trenger noen å harselere med. Det er enkelt å gå på nettet. De liker å føle seg ovenpå og se ned på andre, trykke andre ned. Er ofte slike som mangler de nære vennene, mishandler eller ikke liker dyr og de som tror at alle andre er dumme en seg selv. 🙄 Anonymkode: edfc5...df5 5 1 3
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Veldig trist 😥 og det er umulig for oss å vite om det er en håndfull medlemmer som skriver stygge ting, eller om det er 100 forskjellige. Det hadde vært bedre om de skrev med brukernavn slik at vi kunne blokkere/ignorere dem. Jeg prøver å beholde troen på at det gjelder noen få, og at dette er folk som egentlig sliter med egne problemer. Jeg tror også at de fleste er ok, men dårlig oppførsel på nettet er vondt for mange også.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Veldig trist 😥 og det er umulig for oss å vite om det er en håndfull medlemmer som skriver stygge ting, eller om det er 100 forskjellige. Det hadde vært bedre om de skrev med brukernavn slik at vi kunne blokkere/ignorere dem. Jeg prøver å beholde troen på at det gjelder noen få, og at dette er folk som egentlig sliter med egne problemer. Jeg tror også at de fleste er ok, men dårlig oppførsel på nettet er vondt for mange også. Problemet er bare at da ville enkelte drevet heksejakt. Heksejakt på brukere de ikke likte. Har lagt merke til en stygg tone fra enkelte, bare fordi de ikke tålte at noen var uenige med dem. Syns det er mye verre. Anonymkode: d1d49...4c6 3 1
PetterKanin Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Anonymfunksjonen er ikke alltid en ideell funksjon, nei. 2 1
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er bare at da ville enkelte drevet heksejakt. Heksejakt på brukere de ikke likte. Har lagt merke til en stygg tone fra enkelte, bare fordi de ikke tålte at noen var uenige med dem. Syns det er mye verre. Anonymkode: d1d49...4c6 Det stemmer sikkert, og så kan man lure på hvem og hvorfor heksejakt finnes på forumet. Det burde ikke forekomme.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Ikke alle kan være snill👹 Anonymkode: 454d6...815
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Dette var en stygg tråd, utelukkende opprettet for å kritisere noen andre? Nei, slikt likes ikke. Anonymkode: 7f566...1b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Hadde jeg vært sensitiv, og avhengig av at andre er snille, ville jeg ikke vært her. Så slikt plager meg særdeles lite. Synes dessuten mange av brukerne kan være vel så krasse, og også oftere er skjermet for moderering enn ab. Anonymkode: ab443...8df 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke alle kan være snill👹 Anonymkode: 454d6...815 Jeg har selv ikke noe behov for «snill» men alle kan vel oppføre seg på en grei måte? Ikke kalle hverandre tilbakestående, idioter, snyltere osv.. Endret 5. februar 2022 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 PetterKanin skrev (6 minutter siden): Anonymfunksjonen er ikke alltid en ideell funksjon, nei. Man er da like anonym på dette forumet med eller uten den funksjonen. Anonymkode: 59caf...e41 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Adobyen skrev (6 minutter siden): Det stemmer sikkert, og så kan man lure på hvem og hvorfor heksejakt finnes på forumet. Det burde ikke forekomme. Enig. Anonymkode: d1d49...4c6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Jeg har selv ikke noe behov for «snill» men alle kan vel oppføre seg på en grei måte? Ikke kalle hverandre tilbakestående, idioter osv.. Ja. Og ikke gå etter de som har det verst. Det er en spesifikk bruker som konsekvent går etter kvinner som skriver at de har opplevd vold. Hun (?) er i alle de trådene og er ganske lett å kjenne igjen, legger alltid skylden på den som utsettes for vold, blir personlig og vrir på ting. Regner med at en del mennesker med narsissistiske trekk trigges av slike tråder, men det er rett og slett skummelt. Anonymkode: 1ff1c...a6f 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke alle kan være snill👹 Anonymkode: 454d6...815 Men kan holde seg for god til å være slem Anonymkode: 2ee86...546
PetterKanin Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er da like anonym på dette forumet med eller uten den funksjonen. Anonymkode: 59caf...e41 I forhold til det å oppgi hvem man i realiteten er, ja. Ikke når det kommer til å være en bruker som står for sine uttalelser.
Frida Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Det stemmer sikkert, og så kan man lure på hvem og hvorfor heksejakt finnes på forumet. Det burde ikke forekomme. Det er nok ofte fordi Gyda som driver "heksejakt" ikke klarer å skille person og sak. Er du uenig med Gyda i en sak, så blir det tolket som angrep på Gyda personlig og dermed må hun ha hevn, og er etter deg i andre tråder også. Så Gyda er nok litt tilbakestående 😄 (huff, fy meg) ps. Gyda er en fiktiv person! Det kan nok bli slitsomt og avsporende i andre tråder når man har en Gyda etter seg, så jeg forstår at mange da heller velger å kommentere som ab. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 PetterKanin skrev (1 minutt siden): I forhold til det å oppgi hvem man i realiteten er, ja. Ikke når det kommer til å være en bruker som står for sine uttalelser. Da er man veldig dum. Anonymkode: d1d49...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Skrevet 5. februar 2022 Uføre får virkelig gjennomgå på KG. Det bunner i at de som jobber heller ville hatt skattepengene helt for seg selv, og ikke hjelpe andre/samfunnet. Anonymkode: 8394c...9ed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå