AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg kan ikke og vil ikke gå i detaljer; men : det er altså snakk om et relasjonelt arbeidsforhold som blir for personlig. Jeg er vedkommendes nærmeste på jobb. Jeg har flere års erfaring enn h*n. Spørsmålet er egentlig hvordan jeg kan sette grenser i praksis når temaene blir for personlige eller ender med å handle om meg i stedet for å være løsningsorientert(e) om en oppgave? Det er risiko for utvikling av dobbelrolle her da vi liker hverandre godt. Jeg har større behov for å skille på rollene enn den andre, tror jeg. Hvordan kan jeg fortelle h*n det på en tydelig måte? Anonymkode: 95515...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå