Gå til innhold

Klarer ikke slappe av. Hva gjør du for å roe ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så anspent for tiden. Klarer ikke å slappe av. Kroppen føles hard og vond. Sliter med søvn og jeg biter mye tenner så kjeven er vond. 

Det er mye tanker i hodet som er unødvendige å tenke på. Men jeg klarer ikke legge dem bort. 

Jeg er småbarnsmamma så jeg har ikke mye tid til egenpleie. Men på kveldene etter barna er lagt prøver jeg å slappe av før jeg skal legge meg. Men får det fortsatt ikke til. 

Hva gjør du for å slappe av? Har dere noen enkle tips til å klare å koble ut og la kroppen og hode få ro og hvile? :)

Anonymkode: a0976...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoga

Anonymkode: ad944...f15

Skrevet

Jeg er også småbarnsmor med en krevende jobb. Jeg løper en tur på ca. 30 minutter hver kveld rett etter legging av barna. Løpeturen tømmer hodet. Etterpå tar jeg en dusj, og setter meg i sofaen en time eller to. Slapper godt av etter trening og sover veldig godt ☺️ 

Anonymkode: cd44a...835

Skrevet

Har du pulsklokke? Jeg oppdaget at hvilepulsen min var generelt høyt og gikk til legen for å teste meg. Har litt høyt stoffskifte og har fått betablokker til å roen ned systemet litt. 
Har også lest boken om pust, og lastet ned en app der jeg jobber med pusten (yoga pust og pranamaya pust).

Hjelper litt. Men hjelper også veldig godt å få trent. Enten en lang gåtur, joggetur osv 

Anonymkode: 3efef...e9a

Skrevet

Onanering. Sørg for å få orgasme.

Skrevet

Spør legen om du kan få sobril i en overgangsfase, og jobb med avspenning. Finn ut om du har ting i hverdagen som plager deg, og kvitt deg med det. Usagte ting kverner ifte rundt.

Anonymkode: 42aeb...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...