Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet selvfølgelig med en gang positiv test. Det er en uke siden, og føles iallefall som et halvgått svangerskap😂 jeg savner snus så innmari mye. Daglig, mange gonger om dagen. 
dere som er langt på vei og evt født- fikk det over eller savnet du det gjennom hele graviditet og amming? 

Anonymkode: efa8d...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 71b74...543

Skrevet

Jepp! Begynte igjen den dagen jeg slutta å amme 😅 Savnet forsvant aldri..

Anonymkode: bac95...a13

• Liker 1
Skrevet

Jeg slutta med snus 7 mnd før jeg ble gravid, bråsluttet på dagen. Nå er jeg 10 uker på vei, 9 mnd siden snus-slutt, men jeg savner fremdeles snus 😆 Den første måneden var likevel verst mtp abstinenser. Hold ut!

Anonymkode: 50d6f...027

Skrevet

Jepp. Gleder meg til fødsel så jeg kan snuse igjen 😃

Skrevet

Jeg er 10+4 i dag og sluttet det øyeblikket testen ble positiv. Synes det har gått helt fint! Var kitt hissig og hadde litt sug den første uken, men nå må jeg si jeg syns det er deilig å slippe den snusen! 😊 

Er nok sikkert forskjellig for alle. Jeg syns det hjelper å spise noe frukt eller grønt!

Anonymkode: 281af...c41

Skrevet

Suget gikk vekk når jeg ble kvalm i uke 7. Kom tilbake etter 6mnd post-birth. Det var kjipt. 

Anonymkode: ec3f7...c85

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jepp! Begynte igjen den dagen jeg slutta å amme 😅 Savnet forsvant aldri..

Anonymkode: bac95...a13

Jeg fødte første gang for snart 5 år siden, og da begynte jeg igjen etter amming 😅 snus er så godt 😩😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Suget gikk vekk når jeg ble kvalm i uke 7. Kom tilbake etter 6mnd post-birth. Det var kjipt. 

Anonymkode: ec3f7...c85

Virker som det aldri går over….man har liksom alltid lyst på uansett hvor lenge siden man slutta.☹️😍

Skrevet
Vifte skrev (3 timer siden):

Jepp. Gleder meg til fødsel så jeg kan snuse igjen 😃

Jeg også. Eller etter amming da…så da kan man jo plusse på et år😬😩

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg savnet snusen hver dag😆 men var ikke slik at jeg hadde abstinenser eller slik, var litt samme lysten som om noen skulle viftet med en sjokolade framfor meg, men nektet meg å smake😆

Sluttet ved positiv test, og begynte igjen når jeg var ferdig å amme, da var vel barnet rundt ett år😆 

Anonymkode: d9d6f...8c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sluttet selvfølgelig med en gang positiv test. Det er en uke siden, og føles iallefall som et halvgått svangerskap😂 jeg savner snus så innmari mye. Daglig, mange gonger om dagen. 
dere som er langt på vei og evt født- fikk det over eller savnet du det gjennom hele graviditet og amming? 

Du kan jo prøve Onico. Nikotin fri og uskadelig for barnet har jeg hørt. Men sjekk med lege! Kan hende det er ny kunnskap om det. De har jo tidligere påstått at vanlig snus ikke er helseskadelig, så ikke godt å vite lenger. Men Onico kan vel lure hjernen litt, føler man har noe under leppa der. Men hadde sjekka det nøye, så ikke jeg gir noen skadelige råd her. Bare sett at gravide bruker den og de har sagt det er helt ufarlig.

Anonymkode: ef747...c33

Skrevet

Jeg bruker Onico. Savner ikke nikotinsnus i det hele tatt, men må ha en onico under leppa! 

Anonymkode: c5fba...bee

Skrevet

Forrige graviditet brukte jeg nikotinfri snus og tenkte generelt mye på snus, måtte ha Onico tilgjengelig  hele tiden osv. Denne gangen bestemte jeg meg for å.gå cold turkey, og det har gått mye bedre. Tar noen uker før tanken på snus gir seg, men da er den til gjengjeld helt borte. Er i uke 34 nå og kommer aldri til å begynne å snuse igjen. Og jeg har snuset mye i mange år.

Anonymkode: 4ea37...667

• Liker 1
Skrevet

Jeg savnet det hele graviditeten med første. Sluttet å snuse ved positiv test første, mistet den gang, men begynte ikke igjen. Nå er det over 4 år siden, og den siste graviditeten savnet jeg det ikke, selvom jeg hadde savnet det litt før jeg ble gravid igjen. Savner det ikke nå lenger.

Anonymkode: 76af4...6be

Skrevet

Jeg er 31 uker nå og klarte ikke slutte å snuse.. klarte ikke slutte forrige gang heller, kom til konklusjon sammen med helsepersonell at det var høyere risiko for meg og baby om jeg slutta og gikk på veggen. 

Bra jobba til dere som får det til! 

Anonymkode: 0597a...080

Gjest Hottentått
Skrevet

Slutta rett før positiv test med nr 1 for 6 år siden. Har aldri begynt igjen 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg også. Eller etter amming da…så da kan man jo plusse på et år😬😩

Jepp 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...