AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Synes en del kappelaken blir litt for feminine, men ønsker litt behagelig stil og «hotellfølelsen» på soverommet. Er det noen som vet hvor jeg får tak i sånne store laken til «overkast» over sengen? Anonymkode: 9f5b8...66f
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Sengetepper, du tenkte på? Ellos, jotex osv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Cisne skrev (2 minutter siden): Sengetepper, du tenkte på? Ellos, jotex osv. nei, bare et sånt stort overkast i lin. Ser ikke ut som sengeteppe. Har sjekket Ellos og jotex fra tidligere, de hadde ikke noe sånt som på bildet. Anonymkode: 9f5b8...66f
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Det på bildet, er ei stor dobbeltdyne med bomull eller lin sengesett på.
Ullvott Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): nei, bare et sånt stort overkast i lin. Ser ikke ut som sengeteppe. Har sjekket Ellos og jotex fra tidligere, de hadde ikke noe sånt som på bildet. Anonymkode: 9f5b8...66f Det kalles ofte sengeteppe selv om det ikke er vattert eller foret. Googler du stort sengeteppe lin får du ganske mange treff. Her er ett av dem: https://www.ellos.no/ellos-home/sengeteppe-penny-i-vasket-lin/1572507-04 I en del av fargene finnes det i 260 x 260. Endret 5. februar 2022 av Ullvott 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Hun snakker jo om lakenet. Ikke sengeteppet. Et sånt stort laken som går ned til gulvet. Anonymkode: ae420...cbd 1
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Hvilket magasin er bildet fra Endret 5. februar 2022 av Cisne
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun snakker jo om lakenet. Ikke sengeteppet. Et sånt stort laken som går ned til gulvet. Anonymkode: ae420...cbd Ahaaaa, trodde personen mente overkast. Siden brukte ordet overkast. Det der er et laken, enkelt. Er å finne overalt, minimalistiske etc.
Ullvott Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun snakker jo om lakenet. Ikke sengeteppet. Et sånt stort laken som går ned til gulvet. Anonymkode: ae420...cbd Jammen "sengeteppet" er jo en dyne. Sengeteppet kan også brukes som laken, i alle fall når man styler. Noen interiørbutikker selger til og med disse produktene som sengeteppe/laken: https://www.eskeinterior.no/produkt/rem-sengeteppe-230x270-2/ 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Ullvott skrev (1 time siden): Det kalles ofte sengeteppe selv om det ikke er vattert eller foret. Googler du stort sengeteppe lin får du ganske mange treff. Her er ett av dem: https://www.ellos.no/ellos-home/sengeteppe-penny-i-vasket-lin/1572507-04 I en del av fargene finnes det i 260 x 260. Takk! Jeg leita gjennom hele Ellos, men må ha sett i feil kategori eller noe, fikk bare opp sånne tjukke sengetepper. Anonymkode: 9f5b8...66f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Ja, mener dette 😊 Anonymkode: 9f5b8...66f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Jeg fant noen fine i lin på HM home i fjor iallefall. Det er også en typisk Home and cottage- stil. (Jeg trodde overskriften var "Oppkast seng/ kappelaken" og syntes litt synd på TS som åpenbart hadde hatt en tøff natt... ) Anonymkode: 9a8bc...5fd 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fant noen fine i lin på HM home i fjor iallefall. Det er også en typisk Home and cottage- stil. (Jeg trodde overskriften var "Oppkast seng/ kappelaken" og syntes litt synd på TS som åpenbart hadde hatt en tøff natt... ) Anonymkode: 9a8bc...5fd Det stemmer faktisk det også, kanskje derfor jeg kom på det, siden ungene har omgangssyke og jeg driver i sengetøyvask 😂 Anonymkode: 9f5b8...66f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Takk for alle tips. Ser fortsatt ikke så lett ut å finne, men. Enten utsolgt eller feil farge/størrelse. Tenkte litt sånn greige/gråbeige/taupe. Sjekket Home & Cottage, men de har mer sånne quilta sengetepper. Anonymkode: 9f5b8...66f
Leo Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 Du kan bestille på Etsy. Da får du den fargen og størrelsen du vil ha. Det tar litt tid å få det, men kvaliteten er god og er du i tvil kan du bruke litt ekstra tid og få tilsendt stoffprøver før du bestemmer deg. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå