Gå til innhold

Flau over min søster

Anbefalte innlegg

Skrevet

På onsdag ble min søster syk( forkjølelse) Kjæresten hennes kjøpte mat til henne fra en restaurant som han leverte til henne. De bor ikke sammen. På Fredag testet han positivt på korona. Hun har også testet seg, men er negativ. I dag var jeg på besøk til henne for å se på OL. Hun ringte kjæresten for å spørre om hvordan det gikk. Han har feber og er dårlig. Han spurte om hun kunne lage wok ti han. Hun ble så sur. Hun er også syk svarte hun, så det kunne hun ikke. 

Jeg dro nettopp fra henne og har lyst å kjøpe noe mat å levere til han. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 87e79...358

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enklere å kjøpe ferdigmat enn å lage. Og lettere å levere mat når man er frisk. Man skal ikke gå rundt å smitte andre heller. 

Anonymkode: bcd74...4e6

Skrevet

Hva er du så flau over? Hun ringte han. Det er mer enn nok.

Og han var ikke akkurat beskjeden med det han spurte om heller. Det var ikke brødskiver eller tomatsuppe han ba om liksom. Han skulle en ha eksotisk orientalsk rett.

Synes søsteren din gjorde rett. Han har covid, ikke ALS. Han er ikke bevegelseshemmet. Jeg hadde også blitt provosert.

Anonymkode: a73d9...596

• Liker 1
Skrevet

Hold deg unna, dette er ikke ditt problem. 

Anonymkode: c771d...4f1

• Liker 1
Skrevet

Lite smart å dra på besøk til noen som er forkjølet i en pandemi. 🙄
Håper du holder avstand til andre folk og tester deg fremover. Det er fult mulig å teste negativ men være positiv og man kan teste negativ flere dager på rad før man får positiv. Så du er jævlig lite smart, du burde heller være flau over din egen dumskap her. Hun burde også holde seg hjemme for hun er syk og fult mulig smittet med covid. Enn å være så uviten 2 år inn i en pandemi. Har du ikke fulgt med?

Anonymkode: c86e4...47b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lite smart å dra på besøk til noen som er forkjølet i en pandemi. 🙄
Håper du holder avstand til andre folk og tester deg fremover. Det er fult mulig å teste negativ men være positiv og man kan teste negativ flere dager på rad før man får positiv. Så du er jævlig lite smart, du burde heller være flau over din egen dumskap her. Hun burde også holde seg hjemme for hun er syk og fult mulig smittet med covid. Enn å være så uviten 2 år inn i en pandemi. Har du ikke fulgt med?

Jeg var smittet i forrige uke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var smittet i forrige uke. 

Du vet man kan bli smittet igjen? Det er ikke vannkopper. Du kan også fortsatt være smittsom etter bare en uke. Igjen, i en PANDEMI! Smart. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du vet man kan bli smittet igjen? Det er ikke vannkopper. Du kan også fortsatt være smittsom etter bare en uke. Igjen, i en PANDEMI! Smart. 

Vi har åpnet opp og skal leve som normalt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...