AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg var på intervju og sjefen sa jeg skulle komme en dag på prøvejobbing, og han skulle ringe meg for å avtale hvilken dag. Var på intervju på tirsdag. Han sendte melding og skrev at det ble litt hektisk og at han skulle ringe meg dagen etter, men det gjorde han heller ikke. Nå er jeg fryktelig redd for at han glemmer meg og at jeg ikke får noen jobb Er stresset og får ikke til å sove. Vil bare ha en jobb. Hva tror dere? Hvor lang tid mellom et intervju til man får komme på prøvejobbing? Anonymkode: 59cd8...276
Blueturtle Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Hva slags jobb er dette hvor du skal “prøvejobbe”? Er prøvingen ulønnet? Isåfall høres dette temmelig useriøst ut.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Blueturtle skrev (1 minutt siden): Hva slags jobb er dette hvor du skal “prøvejobbe”? Er prøvingen ulønnet? Isåfall høres dette temmelig useriøst ut. Servitør. Det er helt normalt å komme på prøvejobb? Sikkert betalt. Anonymkode: 59cd8...276
kikkana Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var på intervju og sjefen sa jeg skulle komme en dag på prøvejobbing, og han skulle ringe meg for å avtale hvilken dag. Var på intervju på tirsdag. Han sendte melding og skrev at det ble litt hektisk og at han skulle ringe meg dagen etter, men det gjorde han heller ikke. Nå er jeg fryktelig redd for at han glemmer meg og at jeg ikke får noen jobb Er stresset og får ikke til å sove. Vil bare ha en jobb. Hva tror dere? Hvor lang tid mellom et intervju til man får komme på prøvejobbing? Anonymkode: 59cd8...276 Helt sinnsykt at den øvre klasse enda fremmer at det er nok med arbeid og at vi trenger mer arbeidsinnvandring. Vil tro dette er ren løgn fordi det lønner seg for dem å ha et overskudd av arbeidskraft. Ren løgn det der at det finnes arbeid nordmenn ikke vil ta. Du kan jo alltids sende melding eller mail for å spørre, det blir ikke mas det. Men jeg ville tenkt meg om to ganger om denne arbeidsgiveren er til å stole på kanskje.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 kikkana skrev (1 minutt siden): Helt sinnsykt at den øvre klasse enda fremmer at det er nok med arbeid og at vi trenger mer arbeidsinnvandring. Vil tro dette er ren løgn fordi det lønner seg for dem å ha et overskudd av arbeidskraft. Ren løgn det der at det finnes arbeid nordmenn ikke vil ta. Du kan jo alltids sende melding eller mail for å spørre, det blir ikke mas det. Men jeg ville tenkt meg om to ganger om denne arbeidsgiveren er til å stole på kanskje. Hæ? Hva mener du med det du skrev? Anonymkode: 59cd8...276
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Du er nok ikke glemt. Som han sier, er det hektisk. Jeg ville tatt kontakt rolig og avslappet og spurt på mandag hvordan det går. At du har lyst til å bidra. Anonymkode: 88569...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæ? Hva mener du med det du skrev? Anonymkode: 59cd8...276 Jeg skjønte ikke den jeg heller. Anonymkode: 88569...2b1
norw Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Folk er ikke særlig opptatt av å være redelige mennesker. Husker at jeg var i kontakt med et lite bemanningsbyrå for mange år siden, og skulle bli kontaktet etter et intervju, men det skjedde ikke. Da sendte jeg bare en mail med beskjed om at jeg ønsket å bli fjernet fra registeret/nettsiden deres.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Ting er hektisk for alle ledere for tiden. Folk blir syke, havner i karantene og isolasjon, og det er et mareritt for alle som skal få en vaktplan til å gå opp. De er sikkert underbemannet og sliter med å finne et tidspunkt hvor de faktisk har tid til å følge deg opp gjennom en hel vakt. Du må jo ha opplæring og støtte. Ha is i magen. Hører du ikke noe innen onsdag ringer du og spør igjen. Anonymkode: 2c6cc...383
norw Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Servitør. Det er helt normalt å komme på prøvejobb? Sikkert betalt. Anonymkode: 59cd8...276 Jeg har jobbet gratis. Sørget for å fortelle om det på Facebook-siden til virksomheten i etterkant. En leder kontaktet meg på Messenger, men han blokkerte før jeg rakk å svare.
kikkana Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønte ikke den jeg heller. Anonymkode: 88569...2b1 Hva spesifikt er det ikke dere skjønner?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Kanskje vedkommende har blitt syk, eller noe annet har dukket opp? Ville avventet til tirsdag, om du ikke hører noe innen den tid ring på igjen. Anonymkode: 5d4bc...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå