Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en pille med mifegyn igår morges og har hatt litt spotting siden igår ettermiddag. Det er brunlig-oransje så tenker det nok er litt gammelt blod fra samleie, sammen med litt friskere blod?

Jeg kastet opp tabletten etter 1t, men sykehuset sa jeg ikke trengte ta ny.

Jeg håper mensenmurringer/smerter og litt spotting vil si den funka? Uff.. håper bare det ikke er liv der inne når jeg skal ta cytotec på mandag. Men jeg har vondt og murringer i korsryggen og livmor så regner med den fungerte?

Anonymkode: 6dce7...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Jeg har gjort dette to ganger.. den ene gangen blødde jeg MYE dagen etter jeg fikk denne pillen. Trodde jeg hadde abortert men nei. På sykehuset to dager etter viste det seg at graviditeten var intakt og fosteret levde. (Jeg var der på dagpost for å gjennomføre aborten der pga jeg ikke kunne være hjemme).  Det er ikke alltid at spiren dør av denne tabletten bare så du vet det. Den skal hemme ett hormon som holder deg gravid bare.. da funker de andre tablettene også bedre..

Den andre gangen jeg tok abort blødde jeg ikke noe etter Mifegyne, da jeg satte i tablettene i skjeden mandag morgen da kom alt ut innen få timer og jeg hadde nesten ikke vondt den gangen. 
Kastet du opp etter en time er d litt på grensen men vil tro den kom seg gjennom fordøyelsen din siden du blør.. men det finner du fort ut av når du skal sette pillene i skjeden. Da starter riene og da vil du mest sannsynlig abortere uansett . Regner med du er under 9 uker hvis du skal gjøre det hjemme? Hvis det ikke blir vellykket må du bare gjøre den samme prosessen en gang til.. Lykke til❤️

Anonymkode: 1ffa8...818

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei du. Jeg har gjort dette to ganger.. den ene gangen blødde jeg MYE dagen etter jeg fikk denne pillen. Trodde jeg hadde abortert men nei. På sykehuset to dager etter viste det seg at graviditeten var intakt og fosteret levde. (Jeg var der på dagpost for å gjennomføre aborten der pga jeg ikke kunne være hjemme).  Det er ikke alltid at spiren dør av denne tabletten bare så du vet det. Den skal hemme ett hormon som holder deg gravid bare.. da funker de andre tablettene også bedre..

Den andre gangen jeg tok abort blødde jeg ikke noe etter Mifegyne, da jeg satte i tablettene i skjeden mandag morgen da kom alt ut innen få timer og jeg hadde nesten ikke vondt den gangen. 
Kastet du opp etter en time er d litt på grensen men vil tro den kom seg gjennom fordøyelsen din siden du blør.. men det finner du fort ut av når du skal sette pillene i skjeden. Da starter riene og da vil du mest sannsynlig abortere uansett . Regner med du er under 9 uker hvis du skal gjøre det hjemme? Hvis det ikke blir vellykket må du bare gjøre den samme prosessen en gang til.. Lykke til❤️

Anonymkode: 1ffa8...818

Tusen takk for svar❤Nei jeg har fått med tablettene hjem, men de ville jeg skulle gjøre det på sykehuset. Jeg var akkurat 1 dag for sen til å gjøre det hjemme (9+0), og så fikk jeg ikke mifegyn før igår når jeg var 9+5... Så kan ikke si jeg gleder meg til smertene.. Har gjort det 1 gang tidligere i uke 9+6, den gangen var jeg under 18 så jeg fikk time veldig sent og var på sykehuset.. minnes jeg ikke blødde da etter mifegyn, men jeg hadde det grusomt under aborten på sykehuset. Hadde en spontanabort også ifjor, da fikk jeg cytotec hjem siden det var litt rester, og det var like vondt som den provoserte aborten jeg tok (den ifjor var i uke 7). Men det er litt betryggende at jeg skal være på sykehuset. Jeg har tidvis mensensmerter som kommer og går hele morgenen idag, kommer med jevne mellomrom før de går helt vekk og begynner på nytt. Spent på hvordan det blir. Kjedelig å måtte vente i 3 døgn istedenfor 2 bare.. Håper inderlig spiren ikke er i live lengre, men regner ikke med det da jeg får rielignende smerter (ikke så sterke såklart, men takvis liksom). Håper egentlig det er starten på aborten..

Anonymkode: 6dce7...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...